خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی مستعفی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: برای مربیگری در پرسپولیس باید ابتدا با ژوزه صحبت کنم.

 

مهدی تارتار گفت: یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تلفنی با من تماس گرفت و می‌خواست بداند حاضرم به عنوان دستیار در پرسپولیس کار کنم یا نه. من هم گفتم دوست ندارم در هیچ تیمی دستیار شوم اما بحث پرسپولیس فرق دارد.

وی ادامه داد: به خاطر پرسپولیس و هوادارانش و شخص رویانیان که برای این تیم زحمت زیادی کشیده و اکنون این تیم در جدول شرایط خوبی ندارد گفتم حاضرم با پرسپولیس کار کنم آن هم به شرطی که ابتدا با ژوزه جلسه‌ای داشته باشم و شرح وظایفم را به طور دقیق بدانم.

تارتار در مورد اینکه امکان دارد با پرسپولیس در این فصل کار کند یا نه، گفت: نظراتم را به آن مسئول باشگاه پرسپولیس گفتم و قرار شد او این حرف‌ها را منتقل کند اما دیگر خبری نشده است.

سرمربی مستعفی گهر در مورد اظهارات ژوزه در نشست خبری امروز که گفته باید خودم دستیارم را انتخاب کنم، گفت: حرف او کاملا درست است. ژوزه حق دارد دستیارش را انتخاب کند زیرا در نهایت من باید با ژوزه کار کنم و در زمین تمرین برنامه را از او بگیرم. ژوزه مربی بزرگی است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است، دستیاری در پرسپولیس دست‌کمی از سرمربیگری در تیم‌های دیگر لیگ برتر ندارد. من هم بخاطر هواداران و پرسپولیس و شخص رویانیان چنین پیشنهادی را قبول کرده بودم.

سرمربی مستعفی تیم گهر زاگرس در مورد اینکه وضعیتش با این باشگاه به کجا رسید، گفت: از مسئولان گهر زاگرس خواستم 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کنند و برای جذب دو بازیکن هم پول فراهم کنند زیرا 8 بازیکن از تیم گهر جدا شده‌اند که شماری از آنها بخاطر مشکلات مالی از تیم رفته‌اند. برای گهر زحمت کشیده‌ام و دوست ندارم این تیم را به حال خود رها کنم اما باید شرایط مالی را برای  پرداخت مطالبات بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان جدید را فراهم کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)