مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کری که فتح‌الله‌زاده خوانده به نفع پرسپولیس است.

 

مهدی تارتار در خصوص دربی 71 اظهار داشت: همیشه نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال طوری رقم خورده که ربطی به قدرت دو تیم در جدول نداشته است. نمی خواهم بگویم که پرسپولیس قدرت ندارد، اما نتایج استقلال بهتر بوده است.

 

همیشه بازیکنانی که موقعیت ضعیف تری داشته اند بهتر از رقیب بوده اند. فکر می کنم این بازی جذاب شود و دو تیم فوتبال تاکتیکی را به نمایش بگذارند.

وی در مورد اینکه گفته می شود حمید استیلی و پرویز مظلومی دو مربی محتاط هستند و به همین دلیل دربی را برای نباختن بازی می کنند، عنوان کرد: من این نظریه را در مورد این بازی مخصوص قبول ندارم. استیلی به خاطر شرایط پرسپولیس باید این مسابقه را ببرد. او هنوز نتوانسته بین هواداران پرسپولیس محبوبیت کسب کند و تیم هم وضعیت خوبی ندارد. از سوی دیگر مظلومی هم هفته قبل باخته و باید دل هواداران استقلال را به دست بیاورد. پس شک نکنید مربیان دو تیم این یک بازی محتاط نخواهند بود.

تارتار در خصوص اینکه آیا با کری خواندن برای دربی موفق است یا خیر، گفت: کری باید در فوتبال باشد تا جذابیت و تماشاگران بیشتر شوند. البته کری در شرایطی خوب است که بازیکنان دو تیم جنبه لازم را داشته باشند و این فرهنگ سازی باشد تا این کری خوانی ها در زمین مسابقه تاثیرگذار نباشد.

بازیکن سال های دور پرسپولیس در مورد اینکه فتح الله زاده اعلام کرده برای تیم رده 13 کری خواندن ندارد، اظهار داشت: این صحبت خودش کری است و باعث می شود انگیزه بازیکنان پرسپولیس بیشتر شود و به نفع این تیم تمام شود. با این حرف مطمئن هستم پرسپولیس یک روز خوب را خواهد داشت. امیدوارم که این تیم برنده شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)