خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نیم فصل اول لیگ برتر خوب نبود چون بازیها کیفیت و نظم بالایی نداشت.

مهدی تارتار داشت: نیم فصل اول لیگ برتر خیلی خوب نبود هر چند که تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند و رقابت در بالای جدول خیلی حساس و فشرده است اما لیگ امسال از نظر نظم و کیفیت در وضعیت خوبی نبود چون مسابقات مدام تعطیل می‌شد و تیم‌ها در فرم خوبی نبودند به جز فولاد که روند خوبی داشت و خودش را در جدول خوب بالا کشید، بقیه تیم‌ها خوب نبودند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: ضمن احترام به همه داورها و جامعه داوری کشورمان باید بگویم که داوری ما در نیم فصل اول خوب نبود درواقع داوری ما هنوز کیفیت بالایی ندارد و مثل فوتبال‌ماناست.
انشااله که در نیم فصل دوم کیفیت بازی‌ها و داوری ها بالا برود و بازی‌ها با نظم برگزار شود تا شاهد کیفیت بالاتری باشیم.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که در نیم فصل اول انتظارات را برآورده نکرد پرسپولیس با توجه به تلاش و کوششی که مدیریت باشگاه داشت نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند و به نظر من در نیم فصل دوم نمی‌تواند جزو مدعیان باشد هر چند که رویانیان تلاش می‌کند تا بازیکنان خوبی جذب کند و نقاط ضعف تیم را ترمیم کند اما پرسپولیس در مجموع خوب نبود و انتظارات را برآورده نکرد.

تارتار اظهارداشت: مشکل پرسپولیس مربوط به کادر فنی این تیم است انتظار داشتیم بعد از اینکه ژوزه بازیکنان تیم را شناخت و ترکیب اصلی را به دست آورد پرسپولیس روند مثبت و روبه‌رشدی داشته باشد البته تعطیلی لیگ هم در کار پرسپولیس تاثیر داشت چون اکثر بازیکنان این تیم ملی پوش هستند مشکلات حاشیه‌ای مثل ماجرای علی کریمی هم روی روند تیم تاثیر گذار بود.

وی افزود: به نظر من فرصت کافی به ژوزه داده شده است و باید او را عوض کنند اما آیا واقعا در شرایط فعلی کسی هست که بتواند جایگزین مانوئل ژوزه در پرسپولیس شود و این تیم را نجات بدهد اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، باید کاملا کارشناسی شود و اگر کسی باشد که بیاید و به تیم کمک کند، تغییرات در کادر فنی پرسپولیس می‌تواند تصمیم خوبی باشد.

تارتار تصريح کرد: مدیران پرسپولیس باید به مربیان جوان که سابقه حضور در این باشگاه را دارند، اعتماد کنند چون امروز در دنیای فوتبال چنین روندی را شاهد هستیم و از مربیان جوان مثل گواردیولا در تیم‌های بزرگ و پرطرفدار استفاده می‌شود اگر مدیران پرسپولیس چنین کاری را انجام بدهند، آینده این تیم تضمین می‌شود.

تارتار در پایان گفت: تاچه زمانی می‌خواهیم بگوییم فلان مربی برای پرسپولیس جوان و کوچک است؟ مگر قلعه نویی در چند سالگی هدایت استقلال را بر عهده گرفت و با این تیم قهرمان شد. یکی  دو سال در استقلال کارکرد و سال سوم قهرمان شد متاسفانه در پرسپولیس این مشکل وجود دارد و به مربیان جوان و پرسپولیسی اعتماد نمی‌شود. مگر علی دایی 2 سال قهرمان با پرسپولیس قهرمان نشد؟ به نظر من مدیران پرسپولیس باید به مربیان جوان این باشگاه اعتماد کنند و پای مربی جوان بایستند و ثمره اعتمادشان را ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)