پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ با توجه به اینکه رویانیان بعد از چندین ماه کار کردن در پرسپولیس تجربه لازم را به دست آورده باید اجازه داده می‌شد تا وی محصول کارش را برداشت کند.

مهدی تارتار  با اشاره به خبر برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه رویانیان تجربه لازم را به دست آورده بود و همه چیز خوب پیش می‌رفت، مناسب نبود او را برکنار کنند و باید این فرصت را به او می‌دادند تا از کارهایی که کرده برداشت داشته باشد.

وی ادامه داد: کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس همگی متفق‌القول عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در سال‌های گذشته را به عدم ثبات مدیریتی ربط می‌دادند و هنگامی که همه اهالی فوتبال این تشخیص را دادند که عدم ثبات مدیریت در باشگاه پرسپولیس باعث عدم نتیجه‌گیری تیم شده است باز هم می‌بینیم که مدیرعامل این باشگاه در حساس‌ترین مقطع و در حالی که تیم دوران آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد، برکنار می‌شود و این کار شبهه ایجاد می‌کند که چرا با پرسپولیس اینطور رفتار می‌کنند؟

تارتار اضافه کرد: پرسپولیس امسال کادر فنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و اگر مدیرعامل این باشگاه تغییر نکند می‌توانیم امیدوار باشیم نتایج خوبی بگیرد اما تغییر مدیرعامل یک شوک برای این باشگاه خواهد بود شاید این شوک مثبت باشد ولی من بعید می‌دانم. امیدوارم مسئولان ورزش کشور هر تصمیمی می‌گیرند به نفع پرسپولیس باشد و این تیم پس از سال‌ها هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد.

تارتار در پایان در خصوص وضعیت آینده مربیگری خود گفت: فعلا استراحت می‌کنم و سعی می‌کنم با شرکت در کلاس‌های مختلف اطلاعات فنی خودم را بالا ببرم. در کنار آن زبان انگلیسی‌ام را قوی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)