مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با پيروزي در ديدارهاي آينده خود به زودي صدر جدول را تصاحب خواهيم كرد.

 

مهدي تارتار افزود: تيم ما به هماهنگي خوبي رسيده است و به زودي صدر جدول را تصاحب خواهيم كرد.

 

وي در مورد ديدار پرسپوليس مقابل صنعت نفت خاطرنشان كرد: گرماي هوا در ديدار تيم ما كمي تاثير گذار بود و نگذاشت از ابتدا يك بازي كاملا هجومي را از خود به نمايش بگذاريم.

 

تاتار ادامه داد:

 

در اين بازي تيم حريف را به خوبي آناليز كرده بوديم و توانستيم از نقاط ضعف آنها به بهترين شكل استفاده كنيم.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان ما در تمامي خطوط عملكرد بسيار خوبي داشتند و با گذشت زمان وضعيت آنها بهتر خواهد شد.

 

تارتار با انتقاد از حضور تماشاگران در ديدار مقابل صنعت نفت اظهار داشت:اين ديدار به اصطلاح بدون حضور تماشاگر برگزار شد اما در واقعيت هواداران با حضور بر روي ديوارهاي ورزشگاه به خوبي از تيم ميزبان حمايت كردند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور هواداران آباداني بر روي ديوارها به شكلي بود كه ما به هيچ عنوان احساس امنيت نمي‌كرديم زيرا آنها مي توانستند به راحتي وارد زمين مسابقه شوند.

 

وي در مورد ديدار پرسپوليس مقابل راه آهن خاطرنشان كرد : براي اين بازي برنامه خاصي داريم زيرا مي‌خواهيم با كسب سه امتياز به صدر جدول بازگرديم تاتار افزود : سالها در تيم راه آهن به عنوان سرمربي فعاليت كرد ه ام و شناخت بسيار خوبي از آنها دارم و اين در حالي است كه انگيزه بالايي براي رويارويي با تيم سابقم دارم و اميدوارم بتوانيم سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم.

وي گفت كه تمامي بازيكنان خود را براي ديدار هفته پنجم در اختيار داريم و با تمام قدرت به مصاف حريف خود مي‌رويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)