خبرگزاری پرسپولیس : هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولس گفت: خوشبختانه پرسپولیس در 3 بازی گذشته خیلی زود به گل رسیده به همين دليل فشار روحی از روی تیم برداشته می شد تا نتيجه بگيرد.

مهدی تارتار اظهار داشت: پرسپولیس در 3 بازی گذشته روند خوبی داشته است خوشبختانه تیم در این دیدار خیلی زود به گل رسیده و آن فشار روحی از روی تیم برداشته می شود و خوب کار می کنند.

پرسپولیس در دیدار با فجر سپاسی هم خیلی خوب کار کرد و با برنامه بازی کردند و نتیجه گرفتند.

وی افزود: فجر سپاسی در نیم فصل اول خوب کار کرد و نتیجه گرفت اما با جدایی این بازیکنان  خوب و کلیدی اش دچار افت شد و در چمن طبیعی حافظیه شیراز هم به مشکل خوردند و نتوانستند مثل همیشه کار کنند در مجموع فجر سپاسی مقابل پرسپولیس آن فجر همیشگی نبود و در خانه خود مقابل پرسپولیس با  روحیه و پرانگیزه شکست خوردند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل فجر سپالسی بالاخره در جدول تک رقمی شد وقتی یک تیم از قعر جدول فاصله می گیرد و به نیمه بالای جدول می رسد از همه نظر برای بازیکنان کادر فنی، مدیریت و هواداران بهتر می شود به خصوص به لحاظ روحی برای بازیکنان شرایط بهتر می شود و به آینده امیدوار می شوند الان نگاه بازیکنان پرسپولیس باید به کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی باشد چون صذر نشینان لیگ امتیاز دارند و باز هم امتیاز می دهند پرسپولیس اگر همین روند را ادامه دهد، حتی می تواند مدعی قهرمانی باشد.

هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت: وقتی یک مربی هدایت تیمی بر عهده می گیرد بازیکنانش هم به لحاظ فنی باید به او اعتقاد داشته باشند و هم ازنظر عاطفی باید به مربی خود علاقه مند باشند اما مانوئل ژوزه نتوانسته بود رابطه خوبی با بازیکنان پرسپولیس ایجاد کند و شاگردانش به او اعتماد نداشتند با جدایی ژوزه از پرسپولیس انرژی بازیکنان تیم آزاد شد و انرژی مثبت ایجاد شد و حالا بچه های تیم خیلی راحت تر کار می کنند.

استرس گذشته در تیم از بین رفته و بچه های پرسپولیس می خواهند بگویندکه ژوزه مشکل داشته و ما مشکل نداشتیم ضمن اینکه آقای رویانیان ضعف های تیم را در نیم فصل برطرف کرد و با حضور رضا حقیقی و پروویچ کمر بند میانی تیم محکم شد و خط هافبک پرسپولیس دگرگون شده که یکی از عوامل مهم موفقیت تیم است.

وی افزود: پرسپولیس حتما می تواند این روند را ادامه دهد چون وقتی به جدول بازیها نگاه می کردم، در دور برگشت و تا قبل از بازی با استقلال قرعه بسیار خوبی دارند و می توانند حداکثر امتیازات را جمع کنند و با روحیه بسیار بالا مقابل استقلال به میدان بروند.

تارتار در پایان گفت: انتظارات پرسپولیس بالا ست و می توانیم بگوییم که این مسئله برای تیم احساس مسئولیت به وجود می آورد چرا بگوییم فشار روی تیم به وجود آورده است همه از پرسپولیس توقع دارند که بالای جدول باشد انتظارات بالا از پرسپولیس طبیعی است و این مساله احساس مسئولیت کادر فنی و بچه های تیم را بیشتر می کند بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که مردم همیشه دوست دارند پرسپولیس در اوج باشد چون مردم فقط از تیم قهرمانی می خواهند و به نظر من حق طبیعی مردم است که از تیم محبوب شان قهرمانی بخواهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)