مرجع خبری پرسپولیس : او این بار آگاهانه تر وارد ایران شد ، در حالی که بیشتر از گذشته با احساسات و عشق مردم ایران به فوتبال آشنا بود .
افشين قطبى وقتى براى اولين بار براى هدايت پرسپوليس وارد ايران شد در فرودگاه با استقبال پرشور هواداران اين تيم و مردم مواجه شد. قطبى كه پس از سال ها وارد ايران شده بود از استقبال پرشور مردم به وجد آمده و خيلى هيجان زده شده بود. او قادر به كنترل احساسات خود نبود و حرف هاى پراحساسى مى زد. در همان لحظات يكى از ليدرهاى پرسپوليس كه در فرودگاه حاضر بود همانجا حرف جالب و قابل تأملى به دايى افشين قطبى زد. قطعاً اين حرف به گوش قطبى رسيده است و او در اولين سال حضورش تمام تلاش خودش را به كار بست تا با پرسپوليس قهرمان شود. البته او در يك سال و نيم حضورش در ايران با پرسپوليس، بالا و پايين فوتبال ايران را زياد ديده و خوب مى داند كه هواداران ايرانى در قبال شكست ها چه عكس العملى نشان مى دهند. قطبى در زمان حضور مجددش در ايران به عنوان سرمربى تيم ملى هم همين شرايط را تجربه كرد. او وقتى وارد تهران شد تا هدايت تيم ملى را برعهده بگيرد با استقبال پرشور مردم مواجه شد اما اين بار آگاهانه تر از گذشته گام به ايران گذاشته است.

 او حالا مردم ايران و احساس آنها را در قبال فوتبال خيلى بهتر از گذشته مى شناسد. قطبى در تيم ملى با همان انرژى و انگيزه سابق و حتى بالاتر از گذشته هم كار مى كند و اميدوارى زيادى هم براى صعود ايران به جام جهانى دارد. او حتى در بدو ورودش به تهران هم اعلام كرد كسى قول صعود به جام جهانى نمى دهد اما من قول مى دهم با ايران به جام جهانى برويم و در آفريقاى جنوبى حاضر شويم. اولين ايستگاه قطبى با تيم ملى، كره شمالى است كه سخت ترين و حساس ترين بازى ما در اين مرحله است. پيروزى در اين ديدار اميدها را زنده مى كند اما شكست در پيونگ يانگ، تيم ملى و مردم ايران را در بحران بسيار بزرگى فرو مى برد. باز هم براى قطبى تاريخ در حال تكرار شدن است. او دوباره در ميان دسته گل هاى مردم وارد ايران شده و مأموريت بزرگى را برعهده گرفته است اما براى موفقيت در اين مرحله، اول بايد كره شمالى را در خانه اش شكست دهد. اگر تيم ملى با افشين قطبى در كره شمالى نتيجه نگيرد و ببازد، قطعاً سرمربى تيم ملى در ميان خشم و نفرت هواداران فوتبال وارد ايران خواهد شد. قطبى بايد تمام دانش و تجربه اش را به كار بگيرد تا در اين بازى سرنوشت ساز و حساس نتيجه بگيرد تا باز هم مردم با دسته گل به استقبالش بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)