مرجع خبری پرسپولیس : همان هایی که مشت گره شده خود را به صورت سرمربی و آقای گل فوتبال جهان نشاندند امروز با تصور اینکه دایی به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس نزدیک می شود سعی می کنند نقش خود را در اتفاقات آتی این باشگاه پررنگ کنند!


درست همین چند وقت پیش بود مشتی از  به اصطلاح لیدر بر گونه علی دایی نشست. هیچ کاری به آقای گل بودن او در دنیا نداریم. این مشت برگونه صورت سرمربی تیم بزرگ پرسپولیس فرود آمد و آب هم از آب تکان نخورد. همان روزی که گونه قرمز شده علی دایی عکس یک رسانه ها شد. ذره ای از عظمت و شکوه پرسپولیس باقی نماند.


فلاش بک

لیدر یا همان امپراطوران سکو که برای خود این نام را برگزیدند در بازی با صبا باتری بیانیه خداحافظی دایی را می خوانند و از او درخواست می کنند پرسپولیس را ترک کنند.

عظمت باشگاه پرسپولیس به همین راحتی روی سکوها له می شود انگار نه انگار این باشگاه مدیری دارد و بر طبق هدفی حرکت می کند. کجای دنیا بر روی سکوها مربی را عزل و یا تعیین می کنند.

 

کاشانی، سکوت و فقط سکوت

سرپرست باشگاه قرمزها  لب بر لب نمی جنباند و به هیچ وجه از سرمربی تیم بزرگی که مدیریتش را به عهده دارد حمایت نمی کند. او هیچ عکس العملی در برابر تحقیر سرمربی اش انجام نمی دهد.


لیدرها پیغام حمایت می دهند

در آخرین روزهای لیگ لیدرها دست به حمایت از علی دایی می زنند و از تماشاگران می خواهند که ورزشگاه را در بازی های اینده پر کنند شاید آنها بهتر از هر شخص دیگری خبر دارندکه علی دایی رفتنی است و باید دوباره نقش خود را در باشگاه پررنگ کنند و احتمالا آنها از همین حالا به سرمربی جدید اعلام وجود کرده اند.


شما آنها را چه می نامید؟ امپراطور سکو ، دلسوزان باشگاه و یا اصلا کارمندان باشگاه. همانهایی که عظمت و بزرگی پرسپولیس را زیر پاهایشان گذاشتند و هیچکس هم نبود جلوی آنها را بگیرد. سکوت حبیب کاشانی در قبال همه این اتفاقات عجیب نیست؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)