مرجع خبری پرسپولیس : تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران


کامراني فر: گل مجيدي آفسايد بود

کمک داور ديدار استقلال و ذوب آهن در مورد تشکر مسؤولان باشگاه ذوب آهن از او اظهار داشت: از اين موضوع بي اطلاع بودم اما در هر صورت از مسؤولان و هيات فوتبال اصفهان تشکر مي کنم. يک نکته را بايد اينجا اعلام کنم که من به جام جهاني رفته ام و هم اکنون بازگشته ام و مي خواهم داوري خود را ادامه دهم. هيچ انتظاري از مسؤولان باشگاه ها ندارم و جام جهاني تمام شده و حالا بايد ادامه راه را در نظر گرفت.کامراني فر در مورد صحنه اي که فرهاد مجيدي گلي را به ثمر رساند اما مردود اعلام شد خاطرنشان کرد: نمي دانم تصاوير تلويزيوني چگونه صحنه را نشان داد اما من در زاويه اي که بودم مشخص بود زماني که بازيکن استقلال، پاس داد فرهاد مجيدي در آفسايد بود.

 

 

 

ميثاقيان: تراکتورسازي شخصيت قهرماني دارد

سرمربي شهرداري تبريز گفت: تراکتورسازي شخصيت قهرماني دارد و بي ترديد در پايان فصل مي تواند بين 3 تيم برتر ليگ قرار بگيرد. اکبر ميثاقيان پس از تساوي يک بر يک مقابل تراکتورسازي تبريز اظهار داشت: به رغم اينکه با يک گل جلو بوديم، زماني که تراکتورسازي 10 نفره شد، نگران شدم، چراکه با 10 نفره شدن از انگيزه مضاعفي برخوردار شدند که روي همين اصل، تصوراتم شکل واقعيت گرفت و گل تساوي را دريافت کرديم.

وي تأکيد کرد: در اين ديدار، بازيکنانم فوق العاده عمل کردند و مطمئنم روز به روز شهرداري بهتر خواهد شد.

ميثاقيان ادامه داد: به نظر من ضربه پنالتي که داور براي تراکتورسازي اعلام کرد مشکوک بود که البته در اين مورد کارشناسان داوري بايد اظهار نظر کنند.

 

 

 

فتح ا… زاده: ديدار با استيل آذين داربي نيست

مديرعامل باشگاه استقلال با رد اين موضوع که بازي استقلال و استيل آذين هم يک داربي جديد در فوتبال ايران است، گفت: تنها داربي مهم ايران و تهران بازي استقلال مقابل پرسپوليس است.علي فتح ا…زاده در پايان ديدار تيم هاي ذوب آهن و استقلال در خصوص اين ديدار اظهار داشت: بازي براي دو تيم ذوب آهن و استقلال بسيار سنگين بود و نفرات دو تيم با احتياط بازي کردند. البته بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که بازيکنان دو تيم هنوز به شرايط ايده آل نرسيده اند اما در مجموع از عملکرد بازيکنان تيم استقلال راضي ام.

 

 

گردان: خط خوردنم از تيم ملي فني نبود

دروازه بان ذوب آهن گفت: خط خوردن من از تيم ملي دليل فني نداشت.شهاب گردان در مورد اينکه اعلام شده با سرمربي تيم ملي درگير شده است، اظهار داشت: اين طور که رسانه ها به اين موضوع پرداخته اند نيست. در بازي با لاتزيو رشيدي به هر 4 گلر گفت مشغول گرم کردن شويد. من هم گفتم اگر قرار است دروازه بان تعويض شود بهتر است يک نفر مشغول گرم کردن شود زيرا همه که نمي توانيم وارد زمين شويم. حرف مرا رشيدي به اشتباه به قطبي انتقال داد و قطبي فکر کرد من ناراحت شده ام.

وي در مورد خط خوردنش از تيم ملي عنوان کرد: اين موضوع دليل فني نداشت و قطبي بازيکنان را با توجه به مسائل فني انتخاب نمي کند. تنها من به اين موضوع اشاره ندارم بلکه تمام کارشناسان نيز به اين امر معتقد هستند.

 

 

 

نبي: مشکل ديدارهاي تدارکاتي اميدها حل مي شود

دبيرکل فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اينکه ديدارهاي تدارکاتي خوبي براي تيم اميد تا پيش از بازي هاي آسيايي پيش بيني شده گفت: نگراني کادر فني در اين زمينه را برطرف خواهيم کرد.

مهدي محمدنبي در تشريح برنامه هاي تيم فوتبال اميد گفت: تيم فوتبال اميد 8 شهريور در لهستان با تيم زير 23 سال اين کشور ديدار مي کند و ديدار برگشت خود را روز 17 مهرماه در تهران مقابل اين تيم برگزار خواهد کرد.

نبي اضافه کرد: تيم اميد همچنين از 6 مهرماه در تورنمنت ويتنام که با حضور تيم هاي آسيايي نظير چين، ژاپن، ويتنام و … برگزار خواهد شد، شرکت مي کند. در نظر داريم در صورت امکان يک بازي تدارکاتي ديگر را نيز تا قبل از اعزام تيم به بازي هاي آسيايي گوانگجو براي تيم اميد برنامه ريزي کنيم.

وي در خصوص اعتراض پيرواني مبني براينکه با توجه به برگزاري بازي هاي آسيايي دوماه قبل از جام ملت هاي آسيا بايد سه بازيکن اميد (احسان حاج صفي، عليرضا حقيقي، کريم انصاريفرد) که به اردوي بزرگسالان دعوت مي شوند بطور کامل در اختيار تيم اميد قرار بگيرند گفت: قرار بود آقاي پيرواني اين مساله را در جلسه کميته فني مطرح کند اما متاسفانه ايشان در اين جلسه شرکت نکرد تا به نقطه نظر مشترکي در اين زمينه برسيم.

 

 

 

قانون جديد عليه منتقدان قطبي ؛ هر کس مصاحبه کند به تيم ملي دعوت نخواهد شد

پس از آنکه اردوي اتريش حرف و حديث هايي را به وجود آورد و برخي بازيکنان جوان تيم ملي که در اردو حضور داشتند جايي در ميان نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي پيدا نکردند اين بازيکنان مصاحبه هايي را عليه افشين قطبي و مسوولان فدراسيون فوتبال انجام دادند که اين مسأله باعث شده فدراسيون تدابير ويژه اي را براي برخورد با اين بازيکنان بينديشد.

شنيده مي شود پرونده ” شهاب گردان ” به کميته انضباطي رفته و احتمال دعوت نشدن او به اردوهاي بعدي تيم ملي وجود دارد. فدراسيون فوتبال تصميم دارد به غير از در نظر گرفتن محروميت براي بازيکنان خاطي با باشگاه هاي آنها هم برخورد کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)