فارس: در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ بر انجام سلامت مسابقات در هفته‌های پایانی لیگ و بلیت‌فروشی الکترونیک در ورزشگاه آزادی تاکید شد.

  •  
  •  
  •  

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ با حضور همه اعضاء و به ریاست مهدی تاج برگزار شد.

این جلسه در مورخه یک‌شنبه 15/11/91 با حضور آقایان مهدی تاج، علی کاظمی، محمدرضا ساکت، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد و سیف‌اله دهکردی اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار و مقرر شد.

1. ضمن تشکر و سپاسگزاری از خدمات و تلاش ارزنده جناب آقای عزیز محمدی و غلامرضا بهروان روسای محترم اسبق سازمان لیگ مقرر شد در جلسه آتی با دعوت قبلی از زحمات ایشان به نحو شایسته تقدیر شود.

2. با عنایت به سوابق و مستندات ارائه شده از اقدامات و پیگیری مستمر فدراسیون فوتبال، مدیرکل محترم حراست وزارت ورزش و جوانان و زیرمجموعه، مدیریت محترم مجموعه ورزشی آزادی و شرکت افق سبز در زمینه برقراری سیستم فروش بلیت به صورت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی تقدیر و با توجه به اهمیت موضوع و مصوبه کمیسیون ورزش شورای تامین پیشنهاد جناب آقای تاج مبنی بر همکاری و کمک بیشتر به شرکت طرف قرارداد همینطور تسریع در عملیاتی شدن این مهم موافقت و اعلام آمادگی شد.

3. ضمن بررسی برنامه‌های اجرایی سازمان لیگ و حل برخی از اشکالات وارده آن را تصویب و بر اجرای کامل مصوبات قبلی فدراسیون و سازمان لیگ و به طور اخص تعداد تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده در چارچوب مقررات اجرایی مصوب و همچنین دارا بودن مشخصه‌های لازم به الزامات AFC و مقررات جاری برای تیم‌های صعود کننده تاکید شد ضمنا با در نظر گرفتن حساسیت‌های جاری در صدر و قعر جدول مقرر شد ترتیبی اتخاذ شود تا با همکاری بخش‌های ذیربط در فدراسیون سعی شود مسابقات در سلامت کامل برگزار شود و بدین لحاظ به کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ مأموریت داده شد تا با همکاری ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون و در صورت نیاز به سایر مراجع ذی‌صلاح متخلفین و عاملین را شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)