رئیس سازمان خصوصی‌سازی با لغو جلسه مجمع استقلال و پرسپولیس مخالفت و به برگزاری آن تاکید کرد اما وزارت ورزش به لغو مجمع اصرار دارد.

از ظهر امروز اخباری درباره احتمال لغو جلسه مجمع استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شده بود. در این خصوص گفته می‌شد وزارت ورزش خواهان تعویق جلسه مجمع شده و احتمال دارد این جلسه دو هفته به تعویق بیفتد.

سازمان خصوصی‌سازی با لغو جلسه مجمع سرخابی‌ها مخالفت کرده و حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در این خصوص گفت:‌ «علی‌رغم مخالفت‌های تکراری برای عدم برگزاری، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا سه‌شنبه 16 خرداد، مطابق اطلاعیه برگزار خواهد شد.»

در واکنش به این مطلب مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.

محسن معتمدکیا مدیرروابط عمومی وزارت ورزش در دو توییت به قربانزاده طعنه زده و دلیل درخواست برای لغو جلسه مجمع را اعلام کرده است.

معتمدکیا نوشت: «ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست و موضوعات تخصصی باید با حضور اهل فن به تصمیم نهایی برسد. مخالفت با برگزاری مجمع در این مقطع و پیش از حکم AFC دلایل فنی داشت.»

او ضمن طعنه به عبارت «مخالفت‌های تکراری» که از سوی قربانزاده بیان شده بود، در ادامه توییت خود نوشته است: «انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت اما “پافشاری‌های تکراری»” مانع شد.»

بخش پایانی توییت مدیرروابط عمومی وزارت ورزش اما ابهام‌ها درباره برکناری اعضای هیئت مدیره کنونی دو باشگاه را در جلسه روز سه‌شنبه افزایش می‌دهد. او نوشته: «مدیران دو باشگاه وظیفه داشتند تا برگزاری مجامع در فصل نقل و انتقالات به وظایف ذاتی خود بپردازند تا هواداران دو تیم دل نگران بستن تیم‌هایشان نباشند».

باید منتظر ماند و دید در جلسه مهم مجمع سرخابی‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا مدیران جدید به بدنه دو باشگاه اضافه خواهند شد یا خیر و اصلا جلسه ای برگزار خواهد شد یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)