پرسپولیس نیوز : وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دیدار با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

 اولین جلسه مسعود سلطانی‌فر که به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم معرفی شده است با نمایندگان مجلس و همچنین فراکسیون ورزش امروز برگزار شد.

در این جلسه سلطانی‌فر اعلام کرد برای واگذار کردن استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برنامه خاص دارد.

وی گفت: سال گذشته این دو باشگاه 12 میلیارد درخواست کمک داشته اند و امسال 18 میلیارد، این هزینه برای دولت سنگین است بنابراین باید برنامه‌ای داشت تا واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی انجام شود. این باشگاه‌ها هزینه‌هایشان را هر سال بیشتر می‌کنند اما درآمد‌شان به اندازه هزینه‌هایشان نیست.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پاسخ به سوال نماینده سیستان و بلوچستان که انتظار دارد ورزش پایه توسعه پیدا کند عنوان کرد: در ادوار المپیک ما 16 مدال طلا داشته‌ایم اما یک شناگر آمریکایی به تنهایی 16 طلا گرفته است. سرمایه‌گذاری فقط در فوتبال ضعف است بنابراین باید روی ورزش‌های پایه نیز کار کنیم.

در ادامه این جلسه مقداد نجف‌نژاد عضو فراکسیون ورزش حمایت همه‌جانبه خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کرد و سلطانی‌فر نیز گفت: هر زمانی نمایندگان صلاح بدانند این جلسات برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)