پرسپولیس نیوز : پس از کج سلیقگی در چیدمان برنامه و انتقال بازی جذاب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوئد به شبکه ی ورزش و پخش سریال طنز درحاشیه به جای آن اینبار نوبت به تیمی رسید که همین ۲ هفته ی قبل بود که بیش از ۱۱۰ هزار هوادار مشتاق را به ورزشگاه کشاند تا تن و بدن عربستانی ها را در مهمترین روزهای سیاسی منطقه در ورزشگاه آزادی بلرزانند.

حال پرسپولیس ، محبوب ترین تیم آسیا به گواه تمام آمارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیچه ی دست مسئولان صدا و سیما شده و میلیون ها نفر از هوادارانش از تماشای بازی تیم محبوب شان از شبکه های سراسری محروم خواهند ماند ، دیداری حساس که سرنوشت صعود نماینده ی کشورمان را در مقابل یک تیم قطری در بر دارد.

پیش از این در سال گذشته نیز مسئولان صدا و سیما و شبکه ی سه تصمیم به عدم پخش مستقیم دیدارهای پرسپولیس از شبکه ی ۳ گرفتند و دیدارهای استقلال به صورت زنده به عنوان انتخاب اول شبکه سه در نظر گرفته شد درحالی که در پایان پرسپولیس نائب قهرمان لیگ شد و استقلال پنجم! که البته با توجه به دور بودن پرسپولیس از صدر جدول در فصل جاری این مسئله در این فصل نیز تکرار خواهد شد اما اینکه چرا دیدار نماینده ی ایران مقابل نماینده ی قطر را از شبکه ی سه نخواهیم دید سوالی ست که پاسخی برای آن داده نشده.

بسیاری از هموطنان عزیزمان فاقد دسترسی به گیرنده های دیجیتال هستند ، بسیاری از روستاها امکان آنتن دهی دیجیتالی را ندارند ، بسیاری از هموطنان توانایی تهیه ی این گیرنده ها را ندارند ف چطور چنین تصمیمی را می توان پذیرفت و در شبکه ی سه به تماشای لودگی ها نشست و خبر بازی تیم ملی ایران مقابل سوئد و یا بازی نماینده ی کشورمان مقابل یک تیم عربی را از رادیو شنید؟!

حق هواداری که لرزه بر اندام عربستانی ها انداخت محروم شدن از تماشای دیدار تیم محبوبش نیست.

این دیدار  چهارشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد. گزارشگر این مسابقه هم پیمان یوسفی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)