مرجع خبری پرسپولیس : معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني اعلام كرد: بهترين راه كمك به دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپوليس، واگذاري اين دو تيم به مردم است.


علي سعيدلو كه از امكانات ورزشي مجموعه ورزشي راه آهن تهران بازديد مي كرد افزود: البته همواره دولت براي ادامه فعاليت اين دوباشگاه پرطرفدار به آنها كمك كرده است اما اين مسئله نمي تواند تا ابد ادامه داشته باشد.
وي در واكنش به تاكيد دوباره رييس جمهوري بر واگذاري اين دو باشگاه به مردم و اختصاص اعتبار به آنها خاطر نشان كرد:  البته در صورت تاييد طرح موظف شدن دستگاه‌ها به اختصاص يك درصد از بودجه خود به ورزش ، نه تنها به دوباشگاه استقلال و پرسپوليس بلكه به تمام بخش هاي ورزش كشور مي‌توان كمك كرد.


سعيدلو اظهار داشت: بايد در همه ابعاد قهرماني ، همگاني و باشگاه‌ها ، اعتبارات لازم اختصاص يابد و دولت براي اينكه باشگاهها بتوانند در شرايط حاضر به حيات خود ادامه دهند، به آنها كمك مي‌كند.
رييس سازمان تربيت بدني اظهار داشت: اما بهترين راه، واگذاري باشگاه ها به مردم است و سازمان تربيت بدني در حال انجام مقدمات واگذاري دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپوليس است.

 

وی در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد مدیران باشگاه راه آهن در سه سال گذشته که توانسته‌اند با همکاری بخش خصوصی ضمن تجهیز امکانات زمین چمن این ورزشگاه و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات لیگ، استخر و سونا و سالن‌های مختلف و کمپ ایجاد کنند، گفت: به دعوت صاحب محمدی و محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه راه آهن حاضر شدم. باید بگویم راه آهن یکی از قدیمی ترین باشگاه‌های کشور است که در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، کشتی، وزنه برداری و … در سالیان گذشته ورزشکاران و قهرمانان زیادی را به ورزش کشور معرفی کرده است.

این باشگاه با توجه به امکاناتی که در این مدت برای آن ایجاد شده است می تواند در آینده در رشد ورزش قهرمانی کشور نقش داشته و همچنین به برگزاری هر چه بهتر و پویاتر مسابقات ورزشی کمک کند که در مجموع تمام این مسائل به رشد ورزش در کشور کمک می کند.

وی در ادامه بازدید خود از این باشگاه در گفتگو با رسانه‌ها در مورد انتقال باشگاه راه آهن به شهرری گفت: برای انتقال باشگاه راه آهن مشکلات و موانعی وجود داشت که پیگیر آن هستیم تا به زودی این باشگاه به شهرری منتقل شود و بتواند در آنجا با توجه به استعدادهای موجود همچنان به معرفی استعدادهای برجسته شهرری به ورزش کشور کمک کند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: آقای حبیب کاشانی در حال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه فعالیتش را ادامه می دهد و همچنین کارهای لازم برای معرفی اعضای هیئت مدیره هم در حال پیگیری است این باشگاه مشکلی هم ندارد و به زودی با معرفی اعضای هیئت مدیره روند طبیعی خود را طی می کند.


احمدي نژاد هم دو شب گذشته اعلام كرد : براي بهبود وضعيت دو باشگاه استقلال و پيروزي ، مقرر شده منابعي ايجاد شود كه فروش سهام از آن جمله است.
وی که چهارشنبه شب در گفت وگوي ويژه در شبكه پنج سيما ( تهران بیست) حضور يافته بود در بخشي از مصاحبه خود به بهبود روند دو باشگاه ريشه دار استقلال و پيروزي اشاره كرد و حمايت بيش از پيش از آنان را مورد تاكيد قرار داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)