پاسخ زارعی به اينكه چه زماني فيكس مي‌شوي

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي زارع علي‌رغم حرف و حديث‌هاي پيش فصل در پرسپوليس ماندني شد و در 2 بازي قبلي اين تيم به عنوان يار جايگزين وارد ميدان شد.

زارع هم مثل هم‌تيمي‌هايش معتقد است پرسپوليس در قم خوب بازي كرده: «به نظر من بازي يكطرفه بود چون فقط ما حمله مي‌كرديم و آنها دفاع. آنها در 18 قدم خود فقط تيم ما را پرس مي‌كردند و تجمع‌شان خيلي زياد بود، بنابراين گل زدن و خلق موقعيت در نيمه دوم سخت شده بود.»

گروهي از هواداران پرسپوليس، فصل گذشته به زارع لقب ذخيره طلايي داده بودند اما اين صفت در نيم‌فصل دوم چندان مصداق نداشته. زارع در قبال اين پرسش، پاسخي ندارد و لبخند مي‌زند اما وقتي مي‌پرسيم كي به تركيب اصلي تيم راه پيدا مي‌كند، با يك بيت شعر جواب مي‌دهد:

 

 

 «تا خدا يار است با سلطان نپيچ- گر ورق برگشت، صد سلطان به هيچ.» به زارع مي‌گوييم هر وقت صحبت از نيمكت‌نشيني است همين يك بيت را دارد كه رو كند اما هافبك- مهاجم مرودشتي سرخ‌ها بدون مكث مي‌گويد:

 

 

 «گر نگهدار من آن است كه من مي‌دانم- شيشه را در بغل سنگ نگه مي‌دارد.» از قرار معلوم زارع، شاگرد خلف غلام پيرواني در فجر سپاسي شيراز بوده است: «من كلا عاشق اشعار حضرت حافظ و شيخ اجل، سعدي هستم. البته در بين بازيكنان فوتبال كسي به آن صورت سراغ شعر و شاعري نمي‌رود اما من واقعا علاقه‌مندم. آمار همه فوتباليست‌ها را در اين زمينه دارم و اگر بين بازيكنان مشاعره شود، من بدون چون و چرا برنده‌ام.»

 
زارع درباره بازي با سايپا نيز مي‌گويد: «هواداران هميشه يار دوازدهم ما بوده‌اند و به ما انگيزه مي‌دهند. بدون آنها كارمان سخت مي‌شود اما ان‌شاءالله با يك بازي منطقي، اول گل نمي‌خوريم تا برنده باشيم. مطمئن باشيد اين بازي را مي‌بريم. خودم هم نااميد نيستم و هر چه علي آقا تصميم بگيرد مي‌پذيرم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)