پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های دروازه‌بان پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع که نیلسون ۵ پیشنهاد برای فصل بعد دارد، گفت: تا روز سه‌شنبه منتظر پرسپولیسی‌ها خواهیم ماند.

بهداد بیات در مورد آخرین وضعیت نیلسون با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد، اظهار داشت: ما تا روز سه‌شنبه منتظر پرسپولیس می‌مانیم و بعد از آن به دیگر پیشنهادات رسیده فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که نیلسون در حال حاضر 5 پیشنهاد دیگر دارد، عنوان کرد: تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد که آیا پرسپولیس نیلسون را می‌خواهد یا خیر، بعد از آن با توجه به اینکه نیلسون قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود به پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها به صورت جدی فکر می‌کنیم.

مدیر برنامه‌های نیلسون ادامه داد: اولویت اول ما پرسپولیس است و بعد از آن به دیگر پیشنهادات فکر می‌کنیم، البته باید تاکید کنم که هیچ مشکل مالی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود ندارد، فقط مسئله این است که آیا آقای دایی به همکاری با نیلسون علاقه دارد یا خیر؟ نیلسون 10 روز است که منتظر باشگاه پرسپولیس است و باید ببنیم که چه اتفاقی در 48 ساعت آینده رخ می‌دهد.

بیات در پاسخ به این سوال که «آیا نیلسون با باشگاه تسویه مالی انجام داده است؟»، تصریح کرد: هنوز درصدی از قرارداد نیلسون باقی مانده و تسویه حساب صورت نگرفته، هرچند که مالیات نیلسون توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)