بازيكن مذكور رابطه دوستانه‌اي با "م.ع" دارد كه هر سال اين سرمربي معروف، بازيكناني را به توصيه او براي تيمش جذب مي‌كند.

به گزارش سرویس ورزشی جام ، يكي از سرمربيان معروف ليگ برتري كه اصولاً به لابي با بازيكنان تيم‌هاي حريف معروف است، اين بار براي رسيدن به موفقيت و جمع كردن امتيازهاي مورد نيازش پا را فراتر گذاشت و باشگاه حريف را هم با خود همراه كرده است تا اين بازيكن را در اين بازي خاص در تركيب قرار دهند!

در يكي از بازي‌هاي هفته هاي اخير، حريف اين تيم پرطرفدار در اقدام عجيبي يكي از بازيكنان خود را كه از ابتداي فصل در تركيب قرار نمي‌داد، در تركيب اصلي قرار داد و در كمال تعجب اين بازيكن به طرز عجيبي روي گل اول مقصر بود و عكس العمل عجيبش بعد از گل دومي كه تيمش خورد نه تنها نشاني از ناراحتي نداشت بلكه حاكي از رضايت اين بازيكن بود.

 

پيگيري‌ها نشان مي دهد بازيكن مذكور رابطه دوستانه‌اي با "م.ع" دارد كه هرسال اين سرمربي معروف، بازيكناني را به توصيه او براي تيمش جذب مي‌كند.

 

همه اين تكه‌هاي پازل را كه كنار هم مي چينيم به اين نتيجه مي‌رسيم كه با وجود ادعاي مسئولان فدراسيون مبني بر مبارزه با تباني و اين صحبت ها، همچنان عاملان اصلي اين اتفاقات با خيال راحت به كار خود ادامه مي‌دهند و همين نتيجه‌ها در نهايت تأثير بسزايي در افتادن برخي تيم‌ها يا قهرماني آن‌ها خواهد داشت!

 

با همه اين تفاسير آيا همچنان مي‌‌توان باور كرد كه دست‌هاي پشت پرده، قهرمان را تعيين نمي‌كنند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)