هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد تیمش در دیدار مقابل مس کرمان به یک پیروزی پرگل دست پیدا می‌کند.

مرتضی تبریزی در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: در بازی با تراکتورسازی واقعاً عملکرد خوبی داشتیم و اگر کمی خوش شانس بودیم شاید می‌توانستیم حتی در تبریز از این تیم 3 امتیاز را بگیریم. در این دیدار داور یک پنالتی را به سود تراکتورسازی اعلام کرد که همه در برنامه 90 دیدند کریمی با حرفه‌ای‌گری یک پنالتی از مدافع ما گرفت در حالی که سپهر حیدری هیچ خطایی را روی او مرتکب نشده بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: من نمی‌خواهم منکر قدرت 3 تیم تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال شوم اما به اعتقاد من داوران نگاه ویژه‌ای به این تیم‌های مدعی نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری دارند.

تبریزی در مورد وضعیت لوکا بوناچیچ نیز به تسنیم گفت: من با مترجم لوکا صحبت کردم و خودم مدارک پزشکی لوکا را که بیماری کلیه او را تایید می‌کرد، دیدم. به همین دلیل قاطعانه می‌گویم بیماری لوکا ساختگی نبود و ایشان به دلیل بحران بیماری‌اش قادر به ادامه همکاری با ذوب‌آهن نبود.

«آیا شوک تغییر مربی در تیم ذوب‌آهن نتیجه می‌دهد؟»، تبریزی در پاسخ به این پرسش گفت: امیدوارم شوک تغییر مربی به سود تیم ما تمام شود اما من شخصاً خیلی مدیون لوکا هستم، چون ایشان در سخت‌ترین شرایط به من اعتماد کرد و حتی همان اوایل فصل مرا در ترکیب ثابت قرار داد.

وی با بیان اینکه شاید تنها مشکل لوکا بوناچیچ عصبانیت او بوده باشد، در مورد مجتبی تقوی گفت: من شناختی از ایشان و تفکراتش ندارم اما امیدوارم بتواند در تیم ما بهترین کارایی را داشته باشد و ذوب‌آهن را در این شرایط سخت به موفقیت برساند.

«شکست 6 بر صفر مس کرمان مقابل پرسپولیس، کار ذوب‌آهن را در دیدار مقابل این تیم کرمانی دشوار نمی‌کند؟»، هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش گفت: وضعیت ذوب‌آهن در جدول چندان خوب نیست، بنابراین ما هم سعی می‌کنیم مثل پرسپولیس 6 گل به مس بزنیم تا وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم. از سوی دیگر ما به غیر از دیدار با مس، 6 بازی دیگرمان تا پایان فصل نیز در اصفهان خواهد بود، نکته‌ای که ما را به بقا و حتی کسب رتبه‌ای آبرومندانه در جدول لیگ برتر امیدوار کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)