مرجع خبری پرسپولیس : اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس، انتخاب علی دایی را به عنوان یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان تبریک گفت.

این اتحادیه در این نامه که خطاب به حبیب کاشانی نوشته شده است، حضور علی دایی در جمع 50 بازیکن افسانه‌ای جهان فوتبال را به خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک گفته است.

 

باشگاه پرسپولیس هم با انتشار بیانیه‌ای انتخاب علی دایی به عنوان یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان از سوی نشریه معتبر ورلد ساکر را به او تبریک گفت و آن را افتخاری دیگر برای ایران و ایرانی دانست که بار دیگر از سوی شهریار فوتبال ایران کسب شده است. متن این بیانیه به شکل یک لوح در مراسم امشب(یکشنبه) در هتل المپیک به دایی اهدا خواهد شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

بسمه تعالی

«جناب آقای علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، انتخاب شما به عنوان یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان را تبریک می‌گوییم.

این افتخاری دیگر است که شما برای خود، ایران و ایرانی کسب کردید. این انتخاب تائید دوباره‌ای بود بر بزرگی مردی که موفقیت را تنها در کسب پیروزی در میدان نمی‌داند و پهلوانی را برتر از قهرمانی می‌داند. چه قهرمانانی که آمده‌اند و رفته‌اند اما دلاور اردبیلی فوتبال ایران چند سال پس از آویختن کفش‌ها، هنوز از دید بین المللی یک اسطوره به حساب می‌آید.

هوادار فوتبال ایرانی علی دایی را به عنوان فوتبالیستی می‌شناسد که فوتبال را نه فقط با پا و سر بلکه با جان بازی می‌کرد. این هوادار خاصیت ققنوس وار دایی را فراموش نمی‌کند که هر بار پس از یک شکست و از خاکستر آن شکست، سر برآورده و دوباره به قله‌های افتخار صعود می‌کند.

امید آنکه به مدد همین روحیه متعصب و شکست ناپذیر، افتخارات زیادی را در کسوت سرمربیگری پرسپولیس و دیگر موقعیت‌هایی که به واسطه شایستگی‌تان در آن قرار خواهید گرفت کسب کنید»

 

 

گفتنی است هفته گذشته مجله ورلد ساکر با انتشار گزارشی علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی ایران را به عنوان یکی از 50 اسطوره فوتبال جهان در کنار نام هایی همچون پله و مارادونا قرار داد و در مصاحبه ای اختصاصی با وی به گفتگو پرداخت .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)