پرسپولیس نیوز : اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفتند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای سالروز آزادسازی خرمشهر را به مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام چنین آمده است: سالها می‌گذرد و ما قادر مطلق را شکر‌گزاریم که خرمشهر را آزاد کرد.

چنانکه آن پیر مراد فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، سوم خردادی دیگر از راه رسید برای اینکه به یاد آوریم فرزندان غیور ایران زمین که در مکتب سرور و سالار شهیدان درس عاشقی را مرور کردند، چگونه سلحشورانه از آب، خاک، عقیده و دین خود پاسداری کردند.

سوم خردادی دیگر از راه رسید تا به یاد آوریم دلها که خدایی می‌شود، چه معجزه‌ها که رقم خواهد خورد. آن روز خرمشهر آزاد شد تا دنیایی ببیند با مقاومت، ایثار و اراده ملتی روبرو است که تا پای جان، تا آخرین قطره خون، پای آرمانهای خود ایستاده است و به قدر ذره‌ای از انقلاب و ارزشهای خود نمی‌گذرد. فتح خرمشهر تنها پیروزی بر دشمنی تا دندان مسلح نبود که دنیایی به آن امید بسته بود تا مقاومت ملتی غیرتمند را بشکند بلکه پیروزی ارزش‌های ناب دینی، انسانی و ملی بر زیادخواهی‌های حکومت‌های متجاوز بود. سالروز این حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز را به مقتدای مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای و ملت غیور، بزرگ اندیش و جان بر کف ایران تبریک می‌گوییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)