باشگاه پرسپولیس در پیامی، با تقدیر از بازی‌ها و نتایج درخور توجه تیم ملی کشورمان، پیروزی اخیر ملی‌پوشان فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به مردم ایران، اعضای تیم ملی و همه باشگاه‌های فوتبال در کشور تبریک گفت.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ این روزها بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی فوتبال ایران در سطح اول قاره آسیا هستیم که بیانگر غیرت و توانمندی فوتبالیست‌های ایرانی، درایت و تدبیر کادرفنی تیم ملی کشورمان و کوشش خانواده بزرگ فوتبال در مسیر دستیابی به حق مسلمی است که بدون زحمت فراوان و اتحاد، به دست نمی‌آید.
تیم ملی فوتبال کشورمان هنوز مسیر دشواری را در پیش دارد؛ اما با دو پیروزی اخیر بار دیگر شور و شعف را به هموطنان و امید را به جامعه ورزش و فوتبال بازگرداند. به یاری خدا، با همت اعضای تیم ملی، حمایت مردم و جامعه بزرگ فوتبال و تلاش‌های مسئولان امر، تداوم این موفقیت تا صعود به جام‌جهانی ممکن است و این فریاد دادخواهی فوتبال ایران خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس که در سال‌های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، به خوبی آگاه است که عدم همراهی ارکان مختلف فوتبال چه پیامدهایی را در مراحل حساس دارد. از این رو، با خشنودی و افتخار از این مساله که خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس، با اثربخشی و حضور ۷ بازیکن و یک مربی، برای پیروزی‌های تیم ملی در بحرین اعلام آمادگی کرده‌ و بیشترین همراهی را با تیم ملی کشورمان داشته‌، دعا می‌کنیم تا تیم ملی، قدرت اول و تیم خاص آسیا باقی بماند.

باشگاه پرسپولیس همچنان بر اتحاد و همدلی برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر برای فوتبال ملی کشورمان تاکید دارد.

به امید ادامه پیروزی‌های تیم ملی و زنده ماندن غرور ایرانی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)