باشگاه پرسپولیس ادامه موفقیت‌های تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا و کسب سهمیه جام جهانی نوجوانان را تبریک گفت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و یمن، امروز (یکشنبه) در مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا ۲۰۲۳، در ورزشگاه تاماسات تایلند به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۲ شاگردان حسین عبدی در ضربات پنالتی پایان یافت. به این ترتیب تیم ملی نوجوانان ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۳ اندونزی را کسب کرد.
نوجوانان ایران که پیش از این موفق به شکست تیم کره‌جنوبی شده‌اند در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار تیم‌های ژاپن و استرالیا قرار خواهند گرفت. این دیدار فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس به همین مناسبات، موفقیت تیم ملی نوجوانان ایران را به اعضای این تیم، فدراسیون فوتبال ایران و جامعه فوتبال و ورزش کشور تبریک می‌گوید. برای این تیم که نمایش در خور توجه و بسیار شایسته‌ای داشته است در ادامه این رقابت‌ها و در مسابقات جام‌جهانی اندونزی آرزوی ادامه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)