پرسپولیس نیوز : مجتبی محرمی خریده شدن باشگاه پرسپولیس را در حالی به حسین هدایتی تبریک گفت که قرار است هفته آینده، نتیجه مزایده باشگاه پرسپولیس اعلام شود.

درحالی که هنوز اسم فرد یا شرکت خریدار باشگاه پرسپولیس در مزایده روز گذشته اعلام نشده است، مجتبی محرمی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، برد شرکت استیل آذین ایرانیان در مزایده را به حسین هدایتی و امیر عابدینی تبریک گفت.

محرمی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت: آخرین خبر از مردى که زحمات زیادى کشید تا در حق پرسپولیس اجحاف نشود. نماینده حاج حسین در مزایده. مهندس عابدینى. خسته نباشید. خدا قوت.

مهندس امیر عابدینی: «من خودم در جلسه مزایده از طرف پیشکسوتان و البته حسین هدایتی حضور داشتم و صراحتا به همه مسئولان اعلام کردم طبق مداک موجود فقط مدارک شرکت استیل آذین ایرانیان در وقت مقرر و قانونی ،بطور کامل ارائه شده و پذیرفتن فیش واریزی شرکت رقیب در روز چهارشنبه اجحاف در حق حسین هدایتی و هواداران خواهد بود که این اعتراض مورد قبول مسئولان قرار گرفت و همونجا صورت جلسه شد.»

منم با استناد به عرائض برادر و رفیق دیرینه خودم و مدیری که مطئنم حضورش در کنار حسین هدایتی قطعا پرسپولیس رو به جایگاه واقعیش میرسونه از همینجا پیروزی در مزایده رو به ایشون و اقای هدایتی و همه هواداران و پیشکسوتان واقعی و دلسوز پرسپولیس تبریک میگم.

و یک دست مریزاد به دولت جناب آقای دکتر روحانی که این خواسته بزرگ و به حق هواداران میلیونی پرسپولیس در دولت ایشون به سرانجام رسید. خوشحالی بیشتر هم بخاطر این هست که مالک پرسپولیس یک سرمایه دار عاشق و استخوان خورد کرده در فوتباله که مورد وثوق اکثریت هواداران هستش و فقط به صرف پولدار بودن مالک تیممون نشد. زنده باد پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)