پرسپولیس نیوز : معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک پیروزی سرخپوشان در اولین بازی لیگ، از عملکرد و منش هواداران تقدیر و تشکر کرد و آن را پیروزی دیگری برای خانواده پرسپولیس دانست.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه که از سوی دکتر اسماعیلی در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، چنین آمده است:

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هواداران عزیز پرسپولیس، ضمن تبریک پیروزی بسیار شیرین سرخپوشان در اولین مصاف لیگ برتر، شایسته است از همه هواداران فهیم تقدیر و تشکر کنیم که با اخلاق، ادب و هوشمندانه به حمایت از تیم خود پرداختند. چنین اتفاقی جای تبریک به همه اهالی فوتبال را دارد. آنچه در این بازی روی داد نشان‌دهنده ارتقاء اخلاق نزد هواداران فوتبال بود که در هر بازی نمود بیشتری می‌یابد و بیانگر این حقیقت است که خانواده بزرگ پرسپولیس به پیروزی در اخلاق هم به قدر پیروزی در زمین مسابقه اهمیت داده و در این عرصه پیشگام شده است. چنانکه سال گذشته نیز در مواقع گوناگون شاهد رفتار اخلاق‌مدارانه آنها در سخت‌ترین لحظات مسابقات بودیم و بسیاری از اهالی فوتبال بر این امر صحه گذاشتند.

با تشکر مجدد از هواداران پرسپولیس به خاطر این رویکرد، امیدواریم در ادامه فصل نیز شاهد همین صبوری و شکیبایی باشیم و نشان بدهیم تحت هر شرایطی در چارچوب اخلاق و قانون از تیم محبوب خود حمایت می‌کنیم و به امید خدا روی سکوها نیز، همچون مستطیل سبز پیروز خواهیم بود.

کانون هواداران پرسپولیس که با برنامه‌ریزی‌های خود و با یاری هواداران عزیز در محقق شدن این شرایط نقش بسزایی داشته است، در جهت ارتقاء این شرایط تلاش خواهد کرد. برگزاری دوره‌های آموزشی برای مشوقین، انتشار کتاب در حوزه اخلاق که در اختیار دوستان قرار می‌گیرد و استفاده از مشارکت هواداران که رکن اساسی هستند و می‌توانند با انتقال مسائل و دیدگاه‌های خود به پیشبرد اهداف عالی باشگاه در این حوزه کمک کنند از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)