باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، روز جهانی مربی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ باشگاه پرسپولیس، روز مربی را به تمام مربیان فوتبال مخصوصا مربیان فوتبال ایران و بویژه مربیان پر تلاش و موفق پرسپولیس تبریک می‌گوید.

مقام ارزشمند معلم بر هیچکس پوشیده نیست و یک مربی در اولین گام، معلم است. مربیان فاخر فوتبال جدا از قابلیت‌ها، دانش و هوش فنی‌ای که دارند، قبل از هر چیز معلمانی ارزشمند هستند. آن‌ها به شاگردان خود نه فقط مشق فوتبال، بلکه درس زندگی می‌دهند که فوتبال عین زندگی با تمام پیچ و خم‌های حاکم بر آن است. ما این را به حقیقت در پرسپولیس دریافته‌ایم و حس کرده‌ایم.

مربیان، پدرانی هستند که باید فرزندان خود را در مسیر این زندگی هدایت کنند. همین عرصه‌، از یک مربی، فردی می‌سازد که باید بیش از یک دانشمند فوتبال باشد. آنها مردانی را می‌سازند که میلیون‌ها نگاه معطوف به ایشان خواهد بود.

مربیان بی‌وقفه می‌آموزند و آموزه‌های خود را بی‌دریغ به شاگردان خود انتقال می‌دهند. در این میان چه فراوان مربیانی که بدون چشمداشت از وجود خود مایه می‌نهند، در حالی که کمتر از آنها سخن به میان می‌آید. آنها همان کسانی هستند که فوتبال دنیا برای ادامه حیات خود در سال‌های بعد، چشم به تلاش‌های‌شان دارد و این میسر نمی‌شود، مگر اینکه عاشق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)