یکی از مجریان صداوسیما که استقلالی است و بارها به پرسپولیس تهمت زده ممنوع الکار شده است.

مهدی واعظی یکی از مجریان صداوسیما که اخیرا در برنامه ای زنده مدعی شده بود قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر حاصل حمایت های خاص است ممنوع الکار شده است.

واعظی چندی پیش ادعا کرد که مستندات جلوگیری از قهرمانی استقلال، تراکتور و سپاهان وجود دارد. البته او اشاره نکرد که این مستندات مربوط به کدام فصل است که پرسپولیس قهرمان شده است و این تیم‌ها با حمایتی که از پرسپولیس شده قهرمانی را از دست داده اند!

واعظی البته پیش از این و در سال ۹۱ زمانی که خبری از قهرمانی های پی در پی پرسپولیس هم نبود به دلیل درگیری لفظی با مدیرعامل وقت پرسپولیس و سوالات توهین آمیز در برابر رویانیان فعالیتش تعلیق شده بود اما باز هم به عرصه اجرا برگشت. او در آن زمان مجری برنامه «ورزش از نگاه ۵» بود.

واعظی در این رابطه گفت: اجرای بخش ورزشی برنامه سلام تهران با من است و برای افزایش بار کیفی آن از مهمانان عزیز و سرشناس استفاده می‌کنیم. دقیقاً طبق همین روال آقای علی فتح‌الله‌زاده را دعوت کردیم تا به عنوان مدیر عامل اسبق استقلال صحبت کند ولی پس از پایان برنامه‌ای که ایشان حضور داشت، با من تماس گرفتند و گفتند فعلاً لازم نیست دیگر به برنامه بیایم! در واقع تعلیق شده‌ام. تا جایی که می‌دانم، قرار شده برنامه سلام تهران هم فعلاً بخش ورزشی نداشته باشد؛ مگر اینکه مدیران محترم جور دیگری تصمیم بگیرند.

واعظی در مورد این شائبه که انتقادات مطرح شده از وزارت ورزش در آن برنامه باعث ممنوع الکاری او شده نیز تصریح کرد: شکل اجرای من به گونه‌ای است که سؤال می‌کنم و ترجیح می‌دهم مهمانان بیشتر صحبت کنند. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. حتی برای اینکه حرف و حدیث ایجاد نشود، لایو اینستاگرام خودم را هم کنسل کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)