احتمال حضور مایلی کهن در هیئت مدیره پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در تلاش است تمام پیشکسوتان این باشگاه را به نوعی در جمع حامیان خود قرار دهد قصد دارد هر هفته که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند قبل از بازی از چند نفر از پیشکسوتان این باشگاه به صورت ویژه تقدیر کند، از آنجا که پرسپولیس در هفته سیزدهم عصر امروز مقابل سایپا کرج به میدان می‌رود ، وی در نظر دارد از سرمربی باشگاه سایپا که  جزو پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌شود تجلیل کند تا استارت این حرکت فرهنگی با محمد مایلی کهن زده شود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار این خبر اعلام کرد این باشگاه امروز (پنجشنبه) در جریان دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس از محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا و بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تجلیل می‌کند.

تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس امروز از ساعت 16:40 در جریان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که این خبر روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت برخی محافل خبری مدعی شدند حبیب کاشانی در تلاش است در صورت موافقت سازمان تربیت بدنی نام محمد مایلی‌کهن را به عنوان یکی از کاندیداهای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح کند تا او به عنوان یکی از مردان تصمیم‌گیرنده باشگاه پرسپولیس در ترکیب هیات مدیره جدید این باشگاه قرار گیرد.

هرچند این خبر از سوی منابع رسمی مورد تائید قرار نگرفت اما محافل خبری مدعی شدند شناخت ویژه رئیس مرکز توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت‌بدنی از سرمربی سایپا و سابقه قبلی عضویت مایلی کهن در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از جمله مسائلی است که شانس وی را برای قرار گرفتن در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس افزایش داده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)