پرسپولیس نیوز : تجمع هواداران معترض مقابل باشگاه پرسپولیس به زد و خورد انجامید.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه به درگیری فیزیکی انجامید.

در دقایقی از این تجمع برخی هواداران پرسپولیس با یکدیگر به درگیری پرداختند که ادامه این درگیری‌ها پای خبرنگاران را هم به میان کشید.

برخی هواداران معترض پرسپولیس با یکی از خبرنگاران ورزشی به زد و خورد پرداختند که در ادامه این درگیری تعدادی از خبرنگاران برای حمایت از همکار خود وارد این معرکه شدند و سپس زد و خورد شدیدی میان طرفین درگرفت.

 

وقتی بابک بزرگی خبرنگار ایران ورزشی از هواداران خواست علیه سیدصالحی شعار ندهند و به حمایت از او پرداخت، آنها این خبرنگار را زدند. حمایت سایر خبرنگاران از همکارشان باعث شد تا این درگیری برای لحظاتی شدید شود. این در حالی است که هواداران پرسپولیس سیدصالحی را استقلالی دانسته و علیه او شعار داده بودند.

همچنین هواداران پرسپولیس در ادامه این درگیری‌ها به تشویق علی پروین پرداختند.

شایان ذکر است سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال هم برای انجام برخی امور اداری به باشگاه پرسپولیس آمد که هواداران پرسپولیس برخوردی با این بازیکن انجام دادند و شعار می‌دادند بازیکن اس اسی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم.

 

بازیکن استقلال نمی خوایم، خبرنگار نمی خوایم از جمله شعار تجمع کنندگان بعد از این اتفاق بود.

سید صالحی بعد از این اتفاق به خبرنگاران گفت: برای امضای قرارداد به محل باشگاه نیامده ام و جهت دریافت نامه ای مرتبط با زمان حضورم در پرسپولیس در اینجا حضور دارم و نمی دانم چرا تجمع کنندگان به من  توهین می کنند.

 

ماموران پلیس حاضر درمحل با تاکید براینکه از مسوولان باشگاه کسی نیست از تجمع کنندگان خواستند تا متفرق شوند و حتی یک نفر را نیز به نمایندگی به داخل باشگاه برده و تمام اتاق ها را نشان دادند. این فرد بعد از بازگشت معترض شده بود که چرا در این زمان فصل انتقالات مدیران در باشگاه حضور ندارند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)