خبرگزاری پرسپولیس : مدیر عامل و معاون آکادمی فوتبال ترافیک برزیل به منظور عقد تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه پرسپولیس وارد تهران شدند.

امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: رودولفو کاناوسی مدیر عامل و رافائل بوتلهو قائم مقام آکادمی ترافیک برزیل در راستای سیاست‌های مدیریت باشگاه مبنی بر توسعه فوتبال پایه و اهمیت دادن به زیرساخت فوتبال پرسپولیس، شب گذشته وارد تهران شدند و عصر امروز میهمان ویژه بازی تدارکاتی پرسپولیس هستند.

آنها روز یکشنبه از ورزشگاه امام رضا (ع) که مختص تیم‌های پایه پرسپولیس است بازدید خواهند کرد و همچنین نشستی با محمد رویانیان، حمید استیلی رئیس شورای آکادمی پرسپولیس و پورحسن معاونت ورزشی باشگاه خواهند داشت تا زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

این آکادمی که در پنج رده سنی لیگ برزیل تیمداری می کند، چهار ملی‌پوش در رده‌های سنی پایه در تیم‌های ملی بزریل دارد و چهار سال است که در زمینه توسعه فوتبال پایه با باشگاه منچستر یونایتد مشارکت رسمی داشته و تخصص ویژه‌ای در توسعه فوتبال پایه، تبادل بازیکن، بازاریابی و برگزاری کلاس های مدیریتی دارد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس با این آکادمی، همکاری رسمی خود را پس از امضای تفاهم نامه بین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل این آکادمی آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است در پی پیشنهاد مدیر عامل و تصویب هیات مدیره قرار است تحولات جدیدی در فوتبال پایه پرسپولیس رخ دهد. بر همین اساس چارت جدید فوتبال پایه پرسپولیس طراحی شده و حمید استیلی به عنوان رئیس شورای آکادمی پرسپولیس زیر نظر مدیرعامل و رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. بر اساس این چارت و برنامه، قرار است مدیر فنی پایه های پرسپولیس از سوی حمید استیلی به باشگاه معرفی شود و همچنین مدارس فوتبال و کمیته سنجش آمادگی جسمانی نیز فعالیت رسمی خود را پس از پیشنهاد رئیس شورای آکادمی و تائید نهایی رئیس سازمان فوتبال و مدیر عامل آغاز خواهد کرد.

پرویز کماسی مربی بدنساز اسبق پرسپولیس به همین منظور از سوی حمید استیلی دعوت به کار شده است تا مسئولیت سنجش آمادگی جسمانی تیم‌های پایه پرسپولیس را بر عهده داشته باشد.

براساس مصوبه شورای آکادمی قرار است سه بازیکن برتر تیم‌های پایه پرسپولیس به عضویت تیم‌های رده سنی بالاتر درآیند تا استعدادهای برتر فوتبال پایه پرسپولیس مسیر پیشرفت را بهتر طی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)