بلیت بازی با الدحیل از روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و دیگر بازی‌های خانگی سرخپوشان ایران، به دارندگان کارت هواداری پرسپولیس با تخفیف ۳۰ درصدی ارایه خواهد شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس با کاهش ۳۰ درصدی قیمت، همراه خواهد بود. باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از سوی بانک شهر و مجری فروش بلیت الکترونیک، هوادارانی که دارای کارت هواداری باشند می‌توانند بلیت بازی‌های خانگی را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

خبر خوب این که امور فنی مربوط به این مساله انجام شد و از بازی با الدحیل که پس از بازی با النصر عربستان، در تهران انجام خواهد شد، دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت بهره‌مند خواهند بود و این روال در پیکارهای داخلی هم دنبال خواهد شد.
در این ارتباط لازم به ذکر است؛ بانک شهر، مجری طرح صدور کارت هواداری پرسپولیس است. این کارت بدون تحمیل هزینه و در قالب کارت بانکی – هواداری صادر می‌شود.

نظر به این که اعمال تخفیف بر اساس فهرست آفلاین کدملی دارندگان کارت هواداری انجام خواهد شد، ضروری است برای اطمینان از این که تخفیف شامل حال هواداران عزیز خواهد شد؛ دریافت کارت هواداری، موکول به روزهای پایانی منتهی به روز برگزاری مسابقه نگردد و هواداران هر چه زودتر نسبت به این امر اقدام لازم را به عمل آورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)