مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: ارجاع تخلفات جدید باشگاه شهرداری تبریز، زمان اعلام رای نهایی از سوی فدراسیون فوتبال را به تعویق انداخت.

ˈعبدالحمید رمضانیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نتیجه نشست روز گذشته اعضای فدراسیون فوتبال مبنی بر تخلفات باشگاه شهرداری تبریز به تعویق بازی های فینال و پلی آف لیگ دسته یک فوتبال کشور انجامید.

وی اضافه کرد: هم اینک تخلفات جدیدی علیه باشگاه شهرداری تبریز به فدراسیون فوتبال ارجاع شده است و ˈرضا نورالهیˈ و ˈاصغر کرم الهیˈ دو بازیکن ایرانجوان بوشهر نیز تخلفاتی را به کمیته انضباطی ارایه داده اند.

رمضانی خاطرنشان کرد: تصور می کنم فدراسیون فوتبال به دنبال افزایش حجم پرونده برای صدور حکم است و برهمین اساس ادامه رقابت های لیگ دسته یک در مرحله فینال و پلی آف به تعویق افتاده است.

وی افزود: رای فدراسیون در صورت اثبات تخلفات باشگاه شهرداری تبریز باید با محرومیت این تیم صادر شود و حتی چند نفر از عوامل تیم که مرتکب تخلف شده اند، در روند نتایج تیم تاثیر مستقیم داشته اند.

رمضانی در ادامه گفت: پیگیری ها مبنی بر صدور حکم قطعی را دنبال می کنیم و اگر به نتیجه عادلانه در حکم نرسیم قطعا از طریق فیفا موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سووال که احتمال محرومیت شخصی برای متخلفان وجود دارد، گفت: همان شخص با این رفتار نادرست باعث صعود تیمش شده و برهمین اساس فدراسیون باید تیم را محکوم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)