مهاجم سابق پرسپولیس همچنان با اقداماتی که انجام می‌دهد خبرساز است.

«آنتونی استوکس» مهاجم ایرلندی که مدتی در تیم‌های تراکتور و پرسپولیس ایران هم بازی کرد، همچنان به تخلفاتش در ایرلند ادامه می‌دهد.

او در سال ۲۰۱۳ در یک درگیری باعث شکسته شدن بینی و دندان «بردلی» در ایرلند شد. استوکس در نهایت به پرداخت ۲۰۰ هزار پوند و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد.

بردلی برای بخشش استوکس سال گذشته و در جریان موج نخست کرونا اعلام کرد در صورتی که استوکس ۴۰ هزار پوند از این جریمه را به قهرمانان سلامت اختصاص بدهد، از ۱۶۰ هزار پوند باقیمانده جریمه چشم پوشی می‌کند.

با این حال استوکس حتی به این مورد هم توجهی نکرده است.

بردلی در این خصوص به «the scottish sun» گفت: من به استوکس فرصت دادم که بخشی از پول را برای امور خیریه اختصاص بدهد ولی او حتی قدردانی هم نکرد. استوکس واکنشی نشان نداد. من به پرداخت هزینه‌ای که او مسئول آن است، ادامه می‌دهم.

این فرد ادامه داد: این نوع شخصیت استوکس است و به نظر نمی‌رسد مسئولیت هیچ کاری را قبول کند. چون سیستم عدالت بسیار بد است، استوکس می‌داند که از پس این مسائل بر می‌آید و به آزار و اذیت ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، استوکس در دادگاه‌های ایرلند پرونده‌ای هم در ارتباط با آزار و اذیت نامزد سابق خود دارد. طبق گزارش‌های منتشر شده، استوکس در بعضی از بخش‌های این پرونده تبرئه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)