مرجع خبری پرسپولیس : امروز 27 خرداد ماه است و تا شروع لیگ نهم 49 روز باقی مانده اما پرسپولیس حتی کوچک‌ترین گامی در راستای تشکیل یک تیم قدرت‌مند برنداشته و همچنان در سردرگمی مطلق به سر می‌برد

گستره اخبار ضد و نقیض طی دو هفته اخیر آنقدر وسعت یافته که می‌توان هر لحظه منتظر انتصابی جدید یا شایعه‌ای تازه بود. پس از اعلام ابقای انصاری‌فرد در حکم مدیرعامل پرسپولیس او کماکان به دنبال عملی کردن پروژه‌های ناقص خود از جمله جذب سرمربی خارجی و صید بازیکنان مدنظر خویش است و در اظهارنظری جدید اعلام کرده تا پایان هفته جاری این اتفاق عملی می‌شود.

با این حال از سازمان تربیت‌بدنی خبر می‌رسد به دلیل اینکه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور ندارد و باید قدرت خود را منعطف به رقابت‌های داخلی کند، نباید ریخت و پاش زیادی داشته باشد و بودجه هنگفتی از طرف سازمان به باشگاه تعلق نمی‌گیرد. پیامد این اتفاق رویکرد به سرمربی داخلی است که طبعا هزینه کمتری به دنبال خواهد داشت.

عباس انصاری‌فرد درجلسه کمیته فنی دوباره بحث سه گزینه خارجی از جمله کلاوس تاپ مولر آلمانی را پیش کشید و حتی در مورد این گزینه به جمع‌بندی خاصی رسید اما با این سیاست سازمان ناچار باید از موضع خود کوتاه بیاید.
از طرف دیگر در حالی که پیش‌بینی می‌شد حبیب کاشانی با حکم مدیرعامل تمام امور اجرایی را بر عهده خواهد گرفت با دستور سازمان بازرسی حتی به عضویت هیات مدیره نیز در نخواهد آمد و این چنین سرمربیگری حمید استیلی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

از طرفی تداوم بلاتکلیفی تیم و بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده موضوع مهم دیگری است که هواداران پرسپولیس را نگران می‌کند.

 جالب اینکه برای بستن تیمی که هنوز هیچ چیز ندارد از سه جبهه با بازیکنان مورد نظر صحبت می‌شود و با برخی از بازیکنان بلاتکلیف برای ماندن یا رفتن مذاکره صورت می‌گیرد. در راس مدیریت خبر از ابقای انصاری‌فرد در پست مدیرعاملی می‌رسد اما گفته می‌شود این ابقا نیز موقتی خواهد بود و با این حساب می‌توان هر لحظه منتظر رویدادی تازه بود. از طرفی دیگر به زودی علی سعیدلو در پست رییس مجمع رسما فعالیت خود را آغاز خواهدکرد و بدین ترتیب باید منتظر تغییراتی که معاون اول رییس جمهور در این باشگاه به وجود می‌آورد، بود.

باتأیید عدم بازگشت حسین هدایتی به دایره مدیران پرسپولیس در خصوص ترکیب هیات مدیره واضافه شدن گزینه‌ای جدید نیز بلاتکلیفی وجود دارد و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. در خصوص شایعاتی که حول و حوش نیمکت پرسپولیس به گوش می‌رسد. باز هم اخبار جدید ی به چشم می‌خورد گفته می‌شود بعد از تاکید سازمان بر استفاده از سرمربی داخلی شانس افشین پیروانی هم زنده شده چرا که او نیز در هیات مدیره طرفدارانی دارد.

با این حال اگر قرار باشد عباس انصاری‌فرد مدیرعامل بماند قطعا به مربی‌ای که خودش حکم اخراجش را داده دوباره بها نمی‌دهد. انصاری‌فرد پیش‌تر گفته بود حمید درخشان قطعا دستیار مربی خارجی خواهد بود که به زودی می‌آید و حالا شاید با منتفی شدن حضور مربی خارجی روی نیمکت پرسپولیس و عدم پرداخت هزینه‌های هنگفت، شایدحمید درخشان پس از دو مقطع سرمربیگری در سال‌های 73 و 75 بعد از 13 سال دوباره سرمربی پرسپولیس شود.

البته با شرایط فعلی این احتمال نیز مثل بقیه احتمالات چندان نمی‌تواند پررنگ تلقی شود و مثل دو هفته گذشته باید منتظر اتفاقات تازه بود

شنبه 23 خرداد!! 

سعيدلو: تا آخر هفته وضعیت پرسپولیس مشخص میشود

معاون اجرايي رئيس‌جمهور گفت: بهترين تصميم‌ها را براي حضور پرقدرت پرسپوليس در مسابقات خواهيم گرفت.

علي سعيدلو اظهار داشت: با توجه به موضوعات مهمي كه در چند روز قبل در كشور مطرح بود؛ مجبور شديم با تاخير به وضعيت پرسپوليس رسيدگي كنيم. سعي مي‌كنيم تا پايان هفته در ديدارهاي جداگانه با هيات مديره پرسپوليس و مهندس علي‌آبادي مشكلات را حل كنيم.
رئيس اسبق هيات مديره باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: پرسپوليس در فصل آينده بايد در ميادين پرقدرت حضور يابد. ما بهترين تصميم‌ها را خواهيم گرفت تا هواداران مجددا شاهد اين موفقيت اين تيم باشند اما بايد كمي صبر كرد.
سعيدلو در خصوص مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا در خصوص فرد خاصي حرف نمي‌زنم تا با مهندس علي‌آبادي به جمع‌بندي كامل برسيم؛ سپس همه چيز را رسما تا انتهای هفته به اطلاع مردم خواهيم رساند تا هر چه سريع‌تر پرسپوليس بتواند تمرينات و كارهاي اداري باشگاه را آغاز كند. البته اكنون نيز همه در حال انجام وظيفه در اين باشگاه هستند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)