پرسپولیس نیوز :  هواداران پرسپولیس ضمن تشویق محسن مسلمان شعر معروف را در مورد موهای این بازیکن سر دادند.

 تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات از هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:55 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* با ورود بازیکنان به زمین تماشاگران پرسپولیس به تشویق آنها پرداختند اما سکوهای خالی باعث شد اکثر بازیکنان از این مسئله تعجب کنند.

* مسعود اسماعیل‌پور، قهرمان کشتی آزاد همراه با امیر مهدی ژوله و برادر هادی نوروزی از جمله تماشاگران ویژه بازی هستند.

* هواداران پرسپولیس با تشویق محسن مسلمان، شعار معروف را در مورد موهای او سر دادند. این در حالی است که او موهایش را کوتاه کرده و نبسته است.

* بازیکنان الوحده هنگام ورود به زمن برای گرم کردن به شدت از سوی هواداران پرسپولیس هو شدند و حتی مسئولان این باشگاه که قصد ورود به جایگاه ویژه را داشتند از چشم تماشاگران پنهان نمانده و هو شدند.

* با شروع بازی علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمد ترکاشوند وارد ورزشگاه و جایگاه ویژه شدند.

* تماشاگران پرسپولیس قبل از سوت داور بازی، چراغ‌های موبایل خود را روشن کرده و با تکان دادن آنها شعارهای تندی را علیه الوحده سر دادند.

* در حال حاضر حدود 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که یک سوم این جمعیت در طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

* با سوت آغاز بازی تمامی عکاسان پشت دروازه الوحده مستقر و فقط یکی، دو عکاس خارجی به پشت دروازه رسپولیس رفتند.

* در دقیقه 5 بازی و هنگام اعلام خطا به سود بازیکنان پرسپولیس، هواداران این تیم با انداختن لیز به صورت دروازه‌بان الوحده برای او ایجاد مزاحمت کردند که داور چینی این دیدار با حضور کنار زمین به ناظر بازی تذکر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)