مدیر مرکز ایفمارک کشورمان گفت: نشت خبرهای مربوط به سلامت بازیکنان در رسانه‌ها، عواقب انضباطی برای کادر پزشکی متخلف در پی خواهد داشت.

زهره هراتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص تست‌های پزشکی پیش فصل استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا ایندو تیم بدون مشکل وارد مسابقات می‌شوند، اظهار داشت: بازیکنان فوتبال همیشه آسیب‌های ریز و درشتی دارند که وظیفه ما اطلاع رسانی محرمانه به باشگاه‌ها درباره جزئیات آسیب پیش از عقد قرارداد است تا کادرفنی تیم‌ها با داشتن اطلاعات کافی برای جذب بازیکن تصمیم گیری کنند. بنابراین همه مشکلات به اطلاع هر دو باشگاه رسیده است.

وی در مورد آخرین وضعیت یامگا مدافع فرانسوی استقلال، گفت: در معاینات پیش از فصل او را دیدم و واقعا به روحیه و انگیزه‌اش غبطه خوردم. برای تصمیم گیری پیرامون وضعیت حضورش، نیاز به درخواست کمیسیون از جانب باشگاه استقلال دارد.

مدیر مرکز ایفمارک درباره خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر ارجاع 8 بازیکن و عضو کادرفنی پرسپولیس به سی تی آنژیوگرافی، عنوان کرد: همیشه گفته‌ام مسائل و جزئیات پزشکی چیزی نیست که در رسانه درموردش صحبت شود. این هشدار برای تمام باشگاه‌هاست که نشت خبرهای مربوط به سلامت بازیکنان در رسانه‌ها عواقب انضباطی برای کادر پزشکی متخلف در پی خواهد داشت. از رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم باب این موضوع را باز نکنند.

لازم به ذکر است که کادر پزشکی پرسپولیس اخیرا تغییر کرده و فرید زرینه دارای دکترای فیزیولوژی، مسئولیت معاونت پزشکی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)