پرسپولیس نیوز : نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر در واگذاری استقلال و پرسپولیس شد و گفت که شبه دولتی شدن این باشگاه‌ها به معنی نابودی آنهاست.

عزیز اکبریان در تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: امیدواریم در رابطه با واگذاری استقلال و پرسپولیس که برند فوتبال ایران هستند تجدیدنظر شود زیرا این دو تیم هم مثل بقیه تیم‌ها از جمله سپاهان، تراکتور و راه آهن دولتی هستند، اینها را شبه دولتی نکنید که نابود شوند. به نظر من جایی برای واگذاری اینها وجود ندارد و لازم است در این زمینه تجدیدنظر شود.

وی با اشاره به سفر سال گذشته وزیر نیرو به استان البرز، گفت: هیچ کدام از مصوبات این سفر عملی نشده مثل شهر 400 هزار نفری فردیس که فاقد طرح فاضلاب است و نیروگاه شهید منتظرقائم که با مازوت کار می‌کند آلایندگی شدیدی دارد که باعث آلودگی کرج، شهریار، فردیس و تهران شده است. همچنین درباره تامین حقابه کشاورزان ماهدشت، محمدشهر و کرج اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: مدیریت سدهای طالقان و امیرکبیر به استان البرز واگذار نشده در حالیکه زباله و مشکلات اینها متعلق به استان البرز است و آب این سدها متعلق به تهران است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای تکمیل ظرفیت تصیفه خانه فاضلاب در ماهدشت که باعث آلایندگی می‌شود اقدام مثبتی صورت نگرفته و به نظر می رسد آقای چیت‌چیان برای آب و فاضلاب و برق برنامه مدونی ندارد و تنها راه‌حل استیضاح وزیر است.

وی با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات مسکن مهر به ویژه مسکن مهر ماهدشت، خواستار اجرای قول‌ها و عمل به وعده مسئولان در این زمینه شد.

اکبریان در پایان ارسال لایحه نظام هماهنگ به مجلس و اصلاح نظام بانکی را نیز خواستار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)