پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های رهبری‌فرد را شنیده‌ام اما فوتبال آنقدر ارزش ندارد مقابل دوستم بایستم.

رضا ترابیان پس از انتقادهای بهروز رهبری‌فرد از وی و گل‌محمدی گفت: من با بهروز خاطرات بسیار خوبی را در پرسپولیس و فوتبال داشته‌ام و او یکی از بهترین رفیق‌های من است. حرف‌های او را شنیده‌ام اما فوتبال آنقدر ارزش ندارد که مقابل دوست عزیزم بایستم و جواب او را بدهم.

وی افزود: من مطمئنم اگر بهروز انتقادهای غنی داشته باشد که به پرسپولیس کمک کند قطعاً یحیی آن را به جان می‌خرد و حتی از آن استفاده می‌کند. در کل هر پیشکسوتی که انتقادهایی را برای کمک به پرسپولیس داشته باشد یحیی می‌پذیرد. البته انتقادهایی که برای پرسپولیس مفید باشند.

وی در پاسخ به سئوالی که چرا بیشترین انتقاد را رهبرِ‌ی‌فرد پس از پروین، گل‌محمدی و حسینی از کادر فنی پرسپولیس انجام می‌دهد گفت: طبیعی است سرمربی که با فردی که راحت‌تر کار می‌کند آن را انتخاب می‌کند. حتماً الان هم همین بوده اما من باز هم تأکیدم این است که هیچ وقت جواب رفیق‌های قدیمی را نمی دهم.

مربی قرمزپوشان در خصوص برگزاری فینال جام حذفی و زمان آن گفت: به نظرم اگر بعد از لیگ، فینال جام حذفی برگزار شود بهتر است تا همه در شرایط مسابقه باشند.

ترابیان در پایان در پاسخ سئوالی که وظیفه شما در تمرینات چیست چرا فقط با برخی بازیکنان تمرینات اختصاصی انجام می‌دهید نیز گفت: طبق آخرین صحبتی که با یحیی داشتم قرار شد بعد از این بازی با برنامه‌ای دقیق خط به خط بتوانیم بیشتر به بازیکنان پرسپولیس کمک کنیم الان هم وظیفه هر فردی در تمرینات مشخص است و طبق دستورات یحیی رو به جلو می‌رویم تا انشاءالله با یک بازی خوب مقابل سپاهان و هدف اصلی خودمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)