مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فوتسال در واكنش به كناره‌گيري پرسپوليس گفت:‌ تهديد هيچ معنايي ندارد چون بارها گفته‌ايم قراردادها بايد در هيئت فوتبال استان‌ها ثبت شود.

 

عباس ترابیان در مورد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی‌ها از هشت شهریور آغاز می‌شود. ما لیگ را با 14 تیم آغاز می‌کنیم و اگر هنوز تیمی قصد شرکت در رقابت‌ها را دارد، باید تا آخر مرداد کارهای مربوط به واگذاری امتیاز و ارسال مدارک را انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم تقسیم بازیکن در تیم‌ها خوب و راضی‌کننده بوده و در این شرایط رقابت‌های خوبی را آغاز خواهیم کرد. در برگزاری بازی‌ها تا جایی که امکان دارد نظم و انضباط را حکمفرما خواهیم کرد.

 

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: به زودی و احتمالا در همین هفته جلسه‌ای با ناظرین لیگ خواهیم داشت و در آن باز هم تاکید خواهد شد که حتما مقررات به صورت دقیق و براساس استانداردهای AFC و فیفا  به اجرا درآید و با هر کسی که نخواهد مقررات را رعایت کند به شدت برخورد خواهیم کرد. باید آرام آرام این نکته جا بیفتد که با اندک اتفاق و یا حتی اشتباهی، به داور حمله نشود و کسی بی‌جهت داخل زمین مسابقه نشود.

 

ترابيان در مورد تهديد پرسپوليسي‌‌ها به انحلال تيم فوتسال شان به دليل جدايي وحيد شمسايي از اين تيم با وجود داشتن قرارداد داخلي، تصريح كرد: نمي‌خواهم خيلي وارد اين بحث شوم. فقط سعي مي كنيم در مورد آنچه به ما ارجاع شده طبق مقررات تصميم گيري كنيم. تهديد در اين شرايط معنايي ندارد. هر تيمي كه وارد رقابت‌ها شد به آنها خوش آمد مي‌گوييم و هر تيمي هم كه مداركش را تحويل نداد روانه ليگ دسته اول مي‌شود. اگر براي حضور در ليگ دسته اول هم به موقع اقدام نكردند به ليگ دو سقوط مي‌كنند.

 

وي گفت: يك سري مقررات داريم و بارها هم تاكيد كرده‌ايم كه هر كسي مي‌خواهد بازيكني را جذب كند، قراردادش را در هيئت فوتبال به ثبت برساند تا مو لاي درزش نرود. اگر غير از اين باشد خود را درگير مسائل داخلي باشگاه‌ها نمي‌كنيم.

 

رئيس كميته فوتسال در مورد احتمال واگذاري ميزباني ديدار تيم‌هاي ملي ايران و روسيه به اصفهاني‌ها گفت:‌ قرار است به زودي با نماينده باشگاه گيتي‌ پسند نشستي داشته باشيم و قرارداد بين‌مان منعقد شود. اگر اين اتفاق رخ ندهد، ميزباني اين مسابقه را به استان ديگري خواهيم داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)