مربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل سپاهان در فینال جام حذفی را برای سرخپوشان یک بازی حیاتی دانست.

رضا ترابیان در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: برای پرسپولیس قرعه خوبی شد. حالا هواداران پرسپولیس می‌توانند با خیال راحت فینال را از نزدیک ببینند و از تیم‌شان حمایت کنند. البته ممکن است اینکه بازی در تهران برگزار می‌شود برای بازیکنان کمی استرس به وجود آورد اما مطمئنا آنها تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا پرسپولیس قهرمان شود.

وی ادامه داد: این یک دیدار حیاتی برای پرسپولیس است و باید جام برای ما باشد. این فصل تمام مجموعه پرسپولیس زیر فشار بودند و این قهرمانی می‌تواند خستگی یک فصل را از تن همه خارج کند. فقط امیدوارم تیم همین روند خوب را برای آن بازی هم حفظ کند.

مربی پرسپولیس درباره تغییر زمان بازی با سپاهان هم تاکید کرد: آماده نگه داشتن تیم تا بازی با سپاهان کار بسیار مشکلی است اما همین که این بازی یک روز هم عقب افتاد فرصت ریکاوری و آمادگی بیشتری به ما می‌دهد. فقط باید با انجام بازی تدارکاتی تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم.

ترابیان در مورد شرایط سپاهان هم گفت: سپاهان سال‌هاست چه از نظر مدیریتی و چه از نظر بازیکن در سطح بالایی قرار داد و می‌شود گفت به معنای واقعی یک باشگاه است و قطعا ما روز سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این مساله که چه زمانی روی‌ نیمکت پرسپولیس می‌نشیند، عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و قراردادم ثبت شود برای بازی با ملوان روی نیمکت می‌نشینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)