مرجع خبری پرسپولیس :  رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: باید در تورنمنت چین شرکت کنیم چون مسابقات بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود.

عباس ترابیان در خصوص مخالفت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین عنوان کرد: در تاریخ گذشته‌ای که اعلام شده بود حضور ما در چین با بازی‌های قهرمانی آسیا در امارات تداخل داشت. یعنی زمانی که قرار بود رقابت‌های قهرمانی آسیا 29 اردیبهشت آغاز شود. به همین دلیل چون تغییرات مسابقات به اطلاع شورای برون‌مرزی قرار نگرفت آنها با سفر به چین مخالفت کردند.

وی ادامه داد: ما در نامه‌ای به شورای برون‌مرزی اعلام کردیم که رقابت‌های قهرمانی آسیا در خردادماه برگزار می‌شود و قرار است در جلسه 27 فروردین بار دیگر این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. تورنمنت چین برای ما اهمیت بالایی دارد و باید در این رقابت‌ها شرکت کنیم. نمی‌خواهیم این مسابقات را از دست بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ خاطرنشان کرد: بازی‌های سنگین خود را پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی می‌کنیم. برنامه خاصی برای جام جهانی داریم و به شدت در تلاش هستیم تا دیدارهایی با تیم‌های قدرتمند تدارک ببینیم.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص مطرح شدن بحث تبانی در هفته پایانی لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه رویانیان صحبت‌هایی را مطرح کرده و بحثی را عنوان کرده که هیچ مدرک و مستندی ارائه نشده است. ما حتی یک نامه هم از باشگاه پرسپولیس در این زمینه دریافت نکرده‌ایم. بر استناد یک صحبت نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به اینکه کمیته انضباطی پیگیر این موضوع است؛ گفت: کمیته انضباطی به دنبال این موضوع است و از باشگاه پرسپولیس خواسته تا مدارک خود را ارسال کند، اما متاسفانه هیچ مدرکی از این باشگاه نرسیده است. به نظرم باشگاه پرسپولیس دیگر قصد ندارد در فوستال تیم‌داری کند.

ترابیان در خصوص رقابت‌های غرب آسیا یادآور شد: این مسابقات بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما به حساب می‌آید. همچنین پیامی هم برای اردوی تیم‌های دیگر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)