پدیده سایپایی لیگ برتر پانزدهم گفت: از باشگاه سایپا به خاطر فراهم کردن زمینه پیشرفت و شکوفایی سریع استعداد فوتبالم سپاسگذارم.

مهدی ترابی،درآستانه انتخاب به عنوان پدیده پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشور، در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم در باشگاه سازنده ای مانند سایپا حضور دارم و از این باشگاه بابت زمینه سازی برای پیشرفتم در فوتبال و رسیدن به تیم ملی سپاسگذارم، چرا که حضور من در میان نامزدهای انتخاب به عنوان پدیده لیگ پانزدهم به خاطر اعتماد و حمایت سایپا است.

هافبک هجومی نارنجی پوشان درخصوص میزان آمادگی خود تصریح کرد: در ابتدای فصل گذشته به خاطر بازی های تیم ملی کمتر در تمرینات آماده سازی سایپا حضور داشتم و اما امسال به دلیل حضور منظم تر در تمرینات پیش فصل، آمادگی و هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان دارم.

ترابی در خصوص تمرینات پیش از فصل تیم سایپا خاطر نشان کرد: بعد از حضور حسین فرکی به عنوان سرمربی وآغاز دوره آماده سازی تیم، تمرینات منظم وپرفشاری را پشت سر گذاشتیم. مخصوصا اردوی تدارکاتی گرجستان   و پیروزی های پرگل مقابل حریفان قدرتمند گرجی که تیم را به مرزآمادگی برای شروع پرقدرت لیگ شانزدهم رساند.

هافبک آینده دار سایپا در خصوص دیدار با پرسپولیس در هفته نخست لیگ شانزدهم اظهار داشت: نام بزرگ پرسپولیس برای تمامی بازیکنان تیم انگیزه مضاعف ایجاد می کند تا با درخشش در این مسابقه قدرت سایپا را نشان دهند، چرا که حسین فرکی از روز اول هدف سایپا را کسب  عنوان قهرمانی اعلام کرده است و همه ما هم قسم شده ایم تا برای رسیدن به این هدف بزرگ از اولین مسابقه با قدرت و فقط برای برد وارد میدان شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)