دو بازیکن تیم ملی نگرانی خود را از قطعی نشدن بازی های دوستانه اعلام کردند.

مهدی ترابی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی دوحه قطر اظهار داشت: ۳-۲ روز است که اردوی ما شروع شده و خدا را شکر شرایط خوبی برای ما برقرار است. امیدوارم همین گونه که بچه‌ها اضافه می‌شوند، شرایط بهتر از قبل شود و بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم‌.

وی افزود: همه تمرکزمان را روی تمرینات و خواسته های کادرفنی گذاشته‌ایم و امیدوارم بازی‌های خوبی را در این اردو برگزار کنیم زیرا واقع نیاز به بازی داریم و اگر دیداری برگزار نکنیم، قطعا از رقبا عقب می‌مانیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم ملی با آمادگی عالی وارد مسابقات جام جهانی شود.

علیرضا بیرانوند نیز درباره وضعیت تیم ملی در اردوی دوحه، اظهار داشت: روز دوم است که می‌خواهیم تمرین تیمی را انجام بدهیم. کمپی که در آن هستیم، خیلی خوب است. امیدوارم از این اردو و فیفادی به بهترین شکل استفاده کنیم‌. خدا را شکر تیم هم آرام آرام تکمیل می‌شود. یکی دو بازیکن دیگر هم امروز اضافه می‌شوند‌.

وی افزود: تنها نگرانی ما این است که فعلا بازی دوستانه ای در نظر نگرفته‌اند. امیدوارم شرایط در این یکی دو روز جوری شود که ۲ تا ۳ بازی دوستانه انجام بدهیم. ۶-۵ ماه بیشتر به جام جهانی نمانده و این رقابت ها خیلی مهم است.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: این فیفادی مهمترین فیفادی قبل از جام جهانی است. بازیکنان دعوت شده هم قطعا لیاقت دعوت به اردو را داشتند . امیدوارم تمرینات خیلی خوبی در این دو هفته داشته باشیم و ۳-۲ بازی دوستانه خیلی مهم هم انجام بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)