مهدی ترابی شرایط بسیار پیچیده‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس دارد و احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان افزایش پیدا کرده است.

باشگاه پرسپولیس مذاکرات برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود را استارت زده است و در اولین اقدام نیز شنیده می‌شود توافقات اولیه با مرتضی پورعلی‌گنجی برای تمدید قرارداد انجام شده است.

مدیران پرسپولیس که با شرط تسویه حساب از سوی بازیکنان برای تمدید قرارداد مواجه شده بودند،‌ در روزهای گذشته جلسات متعددی را با بانک شهر به‌عنوان یکی از سهام‌داران عمده این باشگاه برگزار و در نهایت رضایت این بانک برای پرداخت مطالبات را دریافت کردند، اما ظاهراً با این وجود کار تمدید قرارداد یکی، دو بازیکن بسیار پیچیده شده است.

مهدی ترابی که از مدت‌ها پیش زمزمه مذاکره‌اش با تراکتور تبریز به گوش می‌رسید، شرایط دشواری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس دارد و حتی نشستن پای میز مذاکره نیز بسیار سخت به نظر می‌رسد. با این وجود باشگاه پرسپولیس هنوز از بازگشت ترابی ناامید نیست و در تلاش است تا بتواند این بازیکن را برای تمدید قرارداد مجاب کند. شنیده می‌شود ترابی پیشنهادی بالایی از سایر تیم‌ها دارد و همین موضوع او را از پرسپولیس دور کرده است.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنی است که همراه با مهدی ترابی مذاکراتی را با سایر باشگاه‌ها داشته است و باید دید این بازیکن چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

حسین بادامکی نیز شب گذشته در واکنش به تمدید قرارداد ترابی گفت با او مذاکره کردیم و دوست داریم بماند ولی به دلیل سقف بودجه محدودیت داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)