میثاق آماده در تمرینات، پر اشتباه در مسابقات

 

مرجع خبری پرسپولیس : صفحه اول بيشتر روزنامه‌هاي ورزشي طي روزهاي پنج‌شنبه و شنبه اختصاص به عكس‌ها و تيترهايي درشت از ميثاق معمارزاده داشت كه در آبادان سه چهار گل بد خورد و به عنوان عامل اصلي شكست پرسپوليس شناخته شد.

 

در واقع ميثاق خوش‌شانس بود كه روز جمعه روزنامه‌اي منتشر نشد وگرنه در سه روز متوالي مورد انواع و اقسام نقدهاي منفي قرار مي‌گرفت.

 

هر چند در همان روز تعطيلي روزنامه‌ها، سايت‌ها و خبرگزاري‌ها معمارزاده را راحت نگذاشتند تا 72 ساعت جهنمي گلر شماره 22 پرسپوليس تا بعدازظهر ديروز و حضور در اردوي قبل از بازي با ذوب‌آهن ادامه داشته باشد. ميثاق ديروز روزنامه‌ها را نخواند و شايد هر بازيكني جاي او بود در اين روزهاي سخت از جلوي كيوسك روزنامه‌فروشي رد نمي‌شد هر چند او در صحبت با يكي دو بازيكن نزديك به خود مثل حسين بادامكي يا مسعود داستاني قصد داشت خودش را بي‌خيال و آرام نشان بدهد اما مشخصا درون او غوغايي بود كه شايد به اين زودي‌ها تمام نشود.

 

معمارزاده ديروز در تمرين پرسپوليس حاضر شد و بدون اينكه با كسي گرم بگيرد خيلي معمولي كارش را شروع كرد. در آيتم فوتبال دستگرمي اما شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه ميثاق نمايش فوق‌العاده‌اي ارائه كرد و با دفع و مهار چندين موقعيت خوب دنيزلي را كه به نظر مي‌رسيد قصد كرده از حسين هوشيار مقابل ذوب‌آهن استفاده كند، مردد كرده است. ميثاق ديروز هم مثل تمرين جمعه جزو آخرين نفراتي بود كه از مجموعه درفشي‌فر بيرون آمد، به همين خاطر تماشاگري در محل نمانده بود كه به او معترض شود. معمارزاده كه در دو سه روز گذشته فشار عجيبي را از سوي رسانه‌ها و باشگاه متحمل شده تلفن همراه خودش را خاموش كرده تا اينگونه به حفظ آرامش‌اش كمك كند اما بازيكنان پرسپوليس مي‌گويند ميثاق از لحاظ روحي شرايط بدي دارد.

 

عملكرد ديروز معمارزاده در تمرين و در نظر گرفتن اينكه بازي با ذوب‌آهن پيش درآمد دربي خواهد بود، دنيزلي را نسبت به استفاده مجدد از اين گلر بلندقامت مردد كرده و احتمالا تا دو ساعت مانده به بازي هيچ‌كس نمي‌داند عصر امروز بالاخره هوشيار به تركيب مي‌رسد يا سرمربي تركيه‌اي به ميثاق اعتماد خواهد كرد. بسياري مي‌گويند بازي دادن به ميثاق مقابل ذوب‌آهن يك ريسك بزرگ خواهد بود چرا كه اگر او دوباره اشتباه كند اين بار هواداران پرسپوليس در «آزادي» او را راحت نخواهند گذاشت. از طرفي اگر معمارزاده بازي كند و دروازه‌اش را بسته نگه دارد، دنيزلي براي دربي تا حدودي آرامش را به دروازه تيمش بازگردانده و خيالش تا حدودي راحت مي‌شود.

 

البته بايد تا امروز و زمان حضور پرسپوليس در زمين منتظر ماند و ديد هواداران با معمارزاده چه روي نيمكت چه داخل زمين چه برخوردي خواهند داشت. آيا همان هواداراني كه در روزهاي تنهايي ميثاق و در بازي مقابل راه‌آهن او را از روي نيمكت تشويق كردند دوباره به ياري‌اش خواهند آمد يا جو ورزشگاه به ضرر او تغيير خواهد كرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)