مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن سابق پرسپولیس وقتی اتومبیل قرمز رنگ کاشانی را دید که مقابل باشگاه استقلال پارک شده یک ساعتی در خیابان های اطراف پرسه زد تا سرپرست موقت پرسپولیس باشگاه استقلال را ترک کند!

 

فرزاد آشوبي صبح پنجشنبه وقتي به ساختمان باشگاه استقلال رسيد اتومبيل قرمز رنگ حبيب كاشاني را ديد كه جلوي ساختمان پارك شده است و به محض مطمئن شدن از حضور حاجي حبيب در دفتر فتح‌ا…زاده آنجا را ترك كرد. فرزاد مدتي بعد به آنجا برگشت و وقتي كه ديد كه هنوز ماشين حاج حبيب آنجاست بار ديگر به چرخ زدن در خيابان‌هاي اطراف پرداخت تا سرانجام پس از گذشت يك ساعت متوجه شد حبيب كاشاني از دفتر فتح‌ا…زاده خارج شده است.

 

 پس از آن به دفتر استقلال رفت و او كه صحبت‌هايش را قبلا با علي نظري جويباري انجام داده بود به محض ورود به ساختمان و استقرار در اتاق فتح‌ا…زاده قرارداد داخلي‌ دو ساله‌اش را با اين تيم ثبت كرد تا در ليگ دهم آبي‌پوش شده و به ميدان برود. فرزاد پيش از اين دو فصل در باشگاه مس كرمان بوده و پيش از آن نيز عضو باشگاه پرسپوليس بوده است اما با توجه به اينكه فرزاد در مس شاگرد پرويز مظلومي بوده است اين فصل به اين تيم پيوست.

 

 

 

گفتنی است فرزاد آشوبی در لیگ هفتم به همراه پرسپولیس قهرمان مسابقات لیگ برتر شد و پس از آن به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی به مس کرمان پیوست.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)