سرمربي پرسپوليس در ديدار حساس مقابل سپاهان همزمان از جادوگر، نقي زاده، نوري و حقيقي در خط مياني بازي خواهد گرفت تا ولاتكو، پروويچ و نورمحمدي روي نيمكت بمانند.

جام ورزشي؛ پرسپوليسي‌ها تمرين هاي خود را براي بازي مقابل سپاهان در فينال جام حذفي پشت درهاي بسته دنبال مي كنند. مسئولان پرسپوليس اين حربه را براي كسب آرامش و البته عدم آگاهي سپاهاني‌ها از نوع بازي تيمشان به كار گرفته‌اند. در كنار انجام تمرين پشت درهاي بسته، مسئولان پرسپوليس بازيكنان را نيز ممنوع المصاحبه كرده اند تا آنها در كمال آرامش فقط به فكر موفقيت در اين ديدار باشند.

در شرايطي كه مسئولان پرسپوليس، بازيكنان اين تيم را پشت درهاي بسته گذاشته اند تا اخبار اين تيم به بيرون درز پيدا نكند، اما مي توان تركيب احتمالي اين تيم مقابل سپاهان را منتشر كرد.

درون دروازه كه قطعا نيلسون كوره آ بازي خواهد كرد. در خط دفاع سيدجلال و محسن بنگر زوج دفاعي اين تيم را تشكيل خواهند داد. دفاع راست مال حسين ماهيني خواهد بود و دفاع چپ براي اميرحسين فشنگچي. در مركز خط مياني رضا حقيقي به عنوان هافبك دفاعي بازي خواهد كرد و جلوي او محمد نوري به عنوان بازي ساز به ميدان خواهد رفت.

نكته جالب توجه و خوشحال كننده براي هواداران بازگشت علي كريمي به تركيب اصلي است. جادوگر مي تواند براي پرسپوليس بازي كند و به همين دليل هم هست كه يحيي قصد دارد از او در سمت راست خط مياني و از ابتدا بازي بگيرد.

ميثم نقي زاده كه چند بازي در سمت راست و چپ خط مياني بازي كرده بود روبروي سپاهان، هافبك چپ پرسپوليس در سيستم 2-4-4 خواهد بود تا روبروي حسن جعفري و اروين بولكو قرار بگيرد. در خط حمله هم دو مهاجم پرسپوليس، كريم انصاري فرد و غلامرضا رضايي خواهند بود. زوجي كه به درك متقابلي از بازي هم رسيده اند و مي توانند روبروي سپاهان هم خط دفاعي اصفهاني ها را آزار بدهند.

نكته جالب درباره تركيب پرسپوليس اينكه هر چهار هافبك پرسپوليس به نام هاي نوري، كريمي، حقيقي و نقي زاده در تركيب اصلي به ميدان مي روند. چهار هافبكي كه همگي تخصص بازي در مركز خط مياني را دارا هستند. كريمي و نوري به عنوان بازيساز و حقيقي و نقي زاده در قامت هافبك تدافعي. شايد يحيي با اين كار قصد دارد با تمركز هافبك ها، ميانه زمين را از سپاهان و بازيكناني نظير محرم نويدكيا و اميد ابراهيمي بگيرد.

از سويي ديگر ولاتكو و پروويچ، دو بازيكن خارجي پرسپوليس در كناره هاي زمين نيمكت نشين مي شوند تا بازي به نقي زاده و كريمي برسد. بايد منتظر ماند و ديد آيا پرسپوليس با اين 11 بازيكن مي تواند سپاهان را شكست بدهد و قهرمان جام حذفي شود؟
زندگي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)