سرمربي تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه پس از تحقير شدن تيمش در خانه توسط رئال مادريد به تلخ بودن شکست برابر کهکشاني‌ها اعتراف کرد.

فاتح تريم پس از آنکه شکست 6 بريک شاگردانش در استاديوم آتاتورک استانبول را نظاره کرد، اظهار داشت: بعد از چنين شکستي چيز زيادي براي گفتن نيست. ما به شيوه‌اي وحشتناک باختيم. رئال مادريد در نيمه اول يک موقع هم نداشت در حالي که ما 3، 4 موقعيت عالي داشتيم اما ناگهان بدون هيچ دليل واضحي گل خورديم.

به گزارش تسنيم، تريم افزود: نيمه دوم را خوب شروع کرديم اما بعد از يک اشتباه مهلک نتيجه 2 بر صفر شد. بعد از آن بود که بسياري از بازيکنان‌مان تسليم شدند، چون هم از نظر فيزيکي، هم از نظر رواني ديگر توان رقابت عليه شرايط موجود را نداشتند.

سرمربي گالاتاسراي که بازي بعدي تيمش در ليگ قهرمانان در خانه يوونتوس است، در خاتمه خاطرنشان کرد: نتيجه حتي مي‌توانست از اين هم بدتر باشد و اين واقعاً شرم‌آور است. ما با اشتباهات‌مان به رئال مادريدي که برتري خفيفي نسبت به ما داشت اين پيروزي را تقديم کرديم. در اين وضعيت، جايي براي همدردي نمي‌ماند. من از هواداران گالاتاسراي عذر مي‌خواهم و تمام مسئوليت اين شکست را بر عهده مي‌گيرم. گل اول نقطه عطف بازي بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)