پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: از صبح امروز موفق نشدم با طاهری صحبت کنم و نمی دانم تصمیمش چیست.

محمد ترکاشوند در رابطه با شایعه استعفای علی اکبر طاهری اظهار داشت: من هم همان چیزهایی که در رسانه ها درج شده را خواندم و هیچ اطلاعی از این موضوع ندارد. از صبح هر 5 دقیقه یک بار با طاهری تماس گرفتم اما هنوز نتوانستم با او صحبت کنم. فقط ساعت 12 شب گذشته با هم حرف زدیم که می دانم خیلی از مسئولان سازمان لیگ ناراحت بود که به وعده خود عمل نکردند.

وی افزود: طبق قول و قراری که با عابدینی و مسئولان سازمان لیگ داشتیم، قرار بود که از این پس همه چیز درباره تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه باشد و ما بتوانیم از سامانه هواداری باشگاه استفاده کنیم. با این حال دیروز در تبریز به وعده خود عمل نکردند و زیر قولشان زدند که باعث ناراحتی طاهری شد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه ممکن است طاهری استعفا داده باشد، تصریح کرد: همانطور که گفتم از این موضوع بی خبر هستم. این مساله روی تیم در آستانه دربی تاثیر منفی می گذارد. همانطور که دیدید، برانکو هم در تمرین اعلام کرد که اگر طاهری نباشد، من هم نیستم. با این وضعیت نمی دانم چه شرایطی در انتظار ماست.

ترکاشوند در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با طاهری صحبت کنم و از ماجرا سر در بیاورم. نمی دانم تصمیم طاهری چیست اما امیدوارم بتوانیم در آستانه دربی آرامش را به تیم تزریق کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)