پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: جریانی که عده ای برای پرسپولیس درست کرده بودند خیلی زود شکست خورد.

محمد ترکاشوند درباره اتفاقات امروز و شایعه اعتصاب چند بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: اینها جریان سازی بود و می خواستند تیم ما را با حاشیه روبه رو کنند در حالی که خود آقای طاهری بچه ها را صدا زد تا با آنها گفت وگو  کند. آقای طاهری قصدداشت قبل از بازی با تراکتورسازی با بازیکنان صحبت کند اما همه چیز موکول به امروز موکول شد.

وی درباره این موضوع که گفته می شود ترکاشوند از بازیکنان خواسته است اعتصاب را تکذیب کنند، بیان داشت: من از آنها خواسته ام؟ شما فردا خودتان بروید و چهره بازیکنان را ببینید. اگر کسی اعتصابی کرده باشد چهره اش ناراحت است. ما به آنها پرداختی هایی داشته ایم و امروز هم صحبت کردیم و بخش دیگری از مطالبات را پرداخت می کنیم. یادمان نرود که دیگر مثل قدیم دولت نمی تواند به باشگاه پول بدهد و چشم ما به حمایت هواداران مان است ما قرار بود قبل از بازی با تراکتورسازی به بازیکنان پرداختی داشته باشیم اما چون پولی که به باشگاه می رسد به صورت ماه به ماه نیست و نوسان دارد گاهی دیروزود می شود. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس آنقدر درک بالایی دارند که شرایط باشگاه را همیشه در نظر گرفته اند.

معاون اقتصادی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای دربی هم پاداش ویژه ای تعیین شده است گفت: سیستم پاداش دادن ما مشخص است. امسال با طرحی که آقای طاهری به هیات مدیره بردند و به تصویب رسید بچه ها در ازای 5 برد یک پاداش می گیرند. حالا هم قبل از دربی پاداش 5 برد خود را دریافت خواهند کرد.

وی درباره محل میزبانی پرسپولیس از الهلال خاطرنشان کرد: بازی به احتمال بسیار زیاد در همان ورزشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد و ما می رویم تا قراردادهای لازم را منعقد کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)