پرسپولیس نیوز : تشکیل کمیته انضباطی جدید پرسپولیس و سیاست‌گذاری‌های آن، بعدازظهر امروز در جلسه‌ای با حضور رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره، دو تن از پیشکسوتان و چند کارشناس مسائل قضایی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر امروز حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس، مهدی خواجوند و دکتر طاهری از اعضای هیأت مدیره، جعفر کاشانی و حسینعلی کلانی مشاوران و پیشکسوتان پرسپولیس با حضور تنی چند از کارشناسان مسائل حقوقی و قضایی تشکیل جلسه دادند تا درباره تشکیل کمیته انضباطی و کمیته استیناف باشگاه به بحث و بررسی بپردازند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: تشکیل کمیته انضباطی از مصوبات هیأت مدیره است و به این منظور جلسه امروز تشکیل شد. در این جلسه این جمع‌بندی حاصل شد که ترکیبی از اعضای هیأت مدیره، پیشکسوتان خبره و افراد حقوقدان ترکیب اعضای جدید کمیته انضباطی را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما پیش از این نیز کمیته انضباطی داشتیم اما مقرر گردید این کمیته فعالیت‌های خود را منسجم‌تر دنبال کند. اعضای کمیته انضباطی بعد از نهایی شدن، احکام خود را از مدیر عامل باشگاه دریافت خواهند کرد و هم اکنون گزارش‌هایی برای بررسی در کمیته انضباطی داریم که طی روزهای آینده نسبت به آنها اقدام خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)